6/09/2013

Aşıkların Haziran 2013 Güncel Aşk Mesajları

  Hiç yorum yok
Haziran 2013 Güncel Aşk Mesajlar
Haziran Ayında Aşık Olanların Aşk Mesajları

Artık sizlere en yeni, en son, en popüler, en güncel ve romantik aşk mesajlarını aylara göre paylaşacağız. Hangi ay sevgililere en fazla yazılan mesajlar atılmışsa, bizde o ay paylaşılan ve yollanan mesajları yayınlayacağız. Haziran ayı ile başladık ve bakalım haziran ayında aşıkların sevgililerine yazdığı telefon ve facebook tan yolladığı mesajlar nelermiş. Bizi takip edin bir ay sonra Temmuz ayındaki en güncel ve en son aşk mesajlarıda gelecek. Sevgiyle kalın.!

En Güncel Aşk Mesajları:
* Kalbime giriş var ama çıkış yok aşkım. Bunu bilerek kalbime gir.

* Aşkından viran olan kalbimi gül bahçesine çevirecek kişi yalnız sensin aşkım.

* Bu karamsar ve yalan dünyada, tek aydınlık ve gerçek olan yalnızca sensiz birtanem.

* Gözüm herşeye tok ama kalbim aç. Kalbimin açlığı sensin. Gel gönlümde doysun.

* gönlümün Leyla'sı yalnız sensin. Bende senin aşkına esir olan mecnunum.

* Sevdiğim sana bir mektup yazdım. Zarfın içine yüreğimi koydum. Zarfı aşkımla mühürledim. O mühür tek senin ellerinle açılır, Bu aşık ancak senin evet demenle mutlu olur.

* Bir gün 24 saat ama ben seniz bir saniye bile yaşamıyorum. Sensiz nefesim kesiliyor hayat benim için bitiyor. Benimle olduğun an sadece yaşadığımı anlıyorum. Hep benimle kal aşkım.

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder