2/16/2021

Çağatay Ulusoyun Burcu Nedir, Çağatay Ulusoy Hangi Burçta

  4 yorum
Çağatay Ulusoyun Burcu hangisi
Adını Feriha Koydum Emirin Yolu Emir'in Burcu Ne,  Çağatay Ulusoy'un Burcu Hangisi?

Adını Feriha koydum dizisinden tanıdığımız ve bu dizi ile şöhret basamaklarını büyük bir hızla çıkan Ödüllü manken
Çağatay Ulusoy 23 eylül 1990 doğumludur. Ayın öyle bir dönemeçleri vardırki ve bazı insanlar böyle bir dönemeçlerde doğmuştur. Bu yıl bir burçta olan, sonraki yıl bir sonraki burçta yer alabiliyor. Yada bu yıl bir burçta olan insan,  bir önceki yıl başka bir burçta olabiliyor. Çağatay Ulusaoy (Emir) da böyle bir tarihte doğmuş.
Bu yıl Çağatay Ulusoy; Başak burcundadır.
Çağatay Ulusoy başak burcu ile terazi burcu arasında gidip gelmektedir. Eylül 23 olunca burç değişebiliyor.

Başak Burcu'nun Genel Özellikleri:  
Çok düzenli ve disiplinlidir. Evini sever, dikkat sahibidirler, enine boyuna herşeyi ölçüp biçerler. Başak burcu; doğruyu yanlışı birbirinden çok iyi ayırt edebilecek kadar akıllı ve zekidirler. Titizdirler, dürüst ve samimidirler. Ayrıca başaklar güzel yüze sahip olan burçlardandırlar.

4 yorum :

  1. Tipkisinin aynisi:)

    YanıtlaSil
  2. canim beniiiimmmm seni seviyorum ve sana asigim seninle evlenmek istiyorum cagatay!!!

    YanıtlaSil
  3. aynı burçta olduğumuza sevindim:D

    YanıtlaSil