9/09/2021

AÖF Açık Öğretim Fakültesi Sınav Giriş Belgeleri Ve Sınav Yerleri

  Hiç yorum yok
AÖF Sınav Giriş Belgeleri
 Açık Öğretim Fakültesi Güz Dönemi Sınav Yeri Ve Sınav Giriş Belgesi

Merakla beklenen Açık Öğretim Güz Dönemi Sınav giriş belgeleri ile sınav yerleri nihayet açıklandı.
9-10 şubatta yapılacak olan sınav giriş yerleri bilgilerini www.anadolu.edu.tr adresinden öğrenebilirsiniz.
AÖF- Açık Öğretim Fakültesi sınavına girecek adaylara önemli bir duyuruyu belirtmek isterim.
Anadolu Üniversitesi’nin bu yıl değişiklik yaparak, bütün bölümlerde kredili sisteme geçtiği için öğrencilerin hem sabah hem de öğleden sonra sınava katılacaklardır.
Sınava girecek adaylar, sınava giderken iletişim cihazları ile sınava girecek olursa, adayın sınavı iptal olacak.
Biz 2012 ile 2013 Öğretim Yılı AÖF Sınav tarihlerini aşağıda yayınlıyoruz. Sınav tarihlerini not almanız yararınıza olacaktır.

Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı 09 – 10 Şubat 2013
Bahar Dönemi Ara Sınavı 04 – 05 Mayıs 2013
Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı 01 – 02 Haziran 2013
AÖF-Açık Öğretim Fakültesi Sınavıları, sınav giriş belgeleri ve sınav yerleri hakkında detaylı bilgiye yandaki linkten ulaşabilirsiniz. http://www.anadolu.edu.tr/tr/aof-klavuzlar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder