9/24/2021

Gerdek İsimli Köy

  Hiç yorum yok
köyün adı gerdek
Gençleri İsyan Ettiren Gerdek.

Şanlıurfa'nın Bozova ya bağlı bir köyün ismi GERDEK miş. Bugün internette haberlere bakarken bu konuyu gördüm ve o köyün gençlerine hak veriyorum. BÖYLE İSİMMİ OLUR KARDEŞİM dedim. Ben böyle dersem köyün gençleri ne yapsın.

Hadi sadece bir köy adı diyelim ama bu isim birde belediyesinde okulunda yani kısacası resmi kurumlarındada yer alacak. Gerdek ismini bir köye layık gören zihniyet hangi duygu ve düşüncelerle bu ismi vermiş merak ettim. Gerdek ismi köyün adı kalmamakla birlikte GERDEK BELEDİYESİ, GERDEK MUHTARLIĞI, GERDEK İLKÖĞRETİM OKULU gibi daha pek resmi kurumda yer alacak.
İşte bir örnek resim üzerinde GERDEK İLKÖĞRETİM OKULU yazıyor. Yakışıyormu yani sorarım. Açıkçası ben yakıştıramadım. Bende köy halkına buradan destek veriyorum derhal köyün ismi değişmeli.

Bu gün yıllardır bildiğimiz sokak isimleri bile bir anda değişebiliyor. Niye böyle kötü bir ismi olan köyün adı değişmiyor? değişmeli kardeşim. Bu isim ne köy halkına yakışır nede resmi kurumlara yakışır. Tabelalarda bile çirkin duruyor. Bu ismin en kısa sürede değişmesini canı yürekten dilerim.

Haberin detayını aşağıdaki adresten okuyabilirsiniz.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21862488.asp

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder