9/21/2021

ilk okul mezunu olmayacaksın

  Hiç yorum yok
ilk okul mezunu
Ya Okuyacaksın Ya Okuyacak!

Şimdi buda nerden çıktı demeyin. Dün biriyle konuştum artık ilk okul mezunlarına ehliyet verilmeyecekmiş dedi. Birde haberlere bakıyım dedim ve az önce bir haber gördüm aynen şöyle yazıyordu.

''Bilindiği gibi il okul mezunları ehliyet alamıyordu Ancak yeni yapılan düzenleme ile beraber bu durum ortadan kaldırılıyor. Ak Parti millet vekillleri ilkokul mezunlarının da ehliyet alabilmeleri için kolları sıvadı. Bu durumda olanların ehliyet alabilmeleri için yasa teklifi hazırladı. Bu teklif ile ehliyet almak isteyen adaylarda sekiz yıllık eğitimi bitirmiş olma şartı kaldırılarak, ilkokul mezunlarının da ehliyet alması sağlanacak''  haberin kaynağı: https://www.kapuska.net
 Şimdi burada şunu söylemek istiyorum. Ben ilk okul mezunu değilim bu 1. Ehliyetimde var buda 2.
 Öncelikle belirtmek isterimki trafikte sadece sürücüler değil yayalarda eğitim almalılar. Yani ilkolul mezunlarına ehliyet verilmesin.
Bugün  birhayli işsizlik var. Bazı tanıdıklarım bulaşıkçılık bile yapmaya razı ancak çalışacak kişide ne aranıyor biliyormusunuz EN AZ LİSE MEZUNU OLMAK.  Tabi yaa adam yada kadın bulaşıkları yıkarken kültür dersi verecek ya hani.
Diğer yanda bir ilkokul mezunu milletvekili olabiliyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...
Ülke yönetecek kişiler arasında ilk okul mezunu yer alacak ama diğer tarafta çöpçülüğe bile lise mezunu şartı aransın ve hatta hatta kpss bile olsun.
Şöylemi yapmak lazım? ilkokulu bitir sonra gez eğlen daha sonrada bastır parayı milletvekili adayı ol. Hele birde seçilirsen değme keyfine.
Ben geçtiğimiz seçimlerde tek tek adayların ne mezunu olduklarına ve mesleklerine baktım araştırtım bazı partilerde çiftçi, bazı partılerde ev hanımı, bazı partilerde ilk okul mezunları gördüm. İlk okul mezunu olan biri çöpçü bile olamıyorken bu şahıslar milletvekili adayı oluyor seçilirsede koskoca devleti yönetecekler hakmı bu adaletmi bu?
İlk okul mezunlarına ehliyet verilmesin ama ülkemide ilkokul mezunu olanlar asla yönetmesin.

Sevgiyle Kalın..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder