9/10/2021

Bitten Kurtulmak İçin Ne Yapılır? Bit Yok Etmek İçin Bitkisel Çözümler Nelerdir?

  85 yorum
bitlere çözüm
Bitleri Öldürmek İçin Ne Yapılır? Bit Yumurtası ve Sirkeler Nasıl Yok Edilir?

Bitler insan vücudunun çeşitli bölgelerine yerleşerek deri parçaları, vücuttaki sıvılar ve kan ile hayatta kalırlar. Bitlerin yumurta ve sirke dönemi ile birlikte yaklaşık toplam 30 gün süre yaşarlar. Fakat bitler çok çabuk ve hızlı bir şekilde üredikleri için bitin yok olması kendi kendine olmaz. Mutlak harici müdahele gerekir. Bitler hakkında her ne kadar "Pire itte, bit yiğitte olur" deyimi olsada bitler hastalık taşıyan bir haşeredir. Bit en fazla kişisel eşyaların ortak kullanımında kişiden kişiye geçer. Bitler en çok ilköğretim okullarının genellikle 1-2. sınıflarında bulaşarak yayılır ve bunada bit salgını diyoruz.
Bitlerin en çok yerleştikleri ve çoğaldıkları yerler KAFA BİTLERİ (SAÇ BİTİ) en çok saçlarda, ÇAMAŞIR BİTLERİ en çok atlet ve fanila gibi giysilerin yakalarındaki dikişlerin aralarında, KASIK BİTLERİ en çok insanların kasıklarında yerleşip ürerler.
Doğal yolla bitlerden kurtulabilinirmi diye soran okurlarımız var. Büyüklerimiz çok eskiden gazyağı kullanmışlar ama şimdi artık buna gerek yok. Bitlerden ilaç kullanmadan doğal yolla kurtulmanın bir kaç çözümünü aşağıda sıralayacağız. Siz kendinize uygun olan seçenği deneyebilirsiniz.

1-Bitten kurtulmak için hint yağı çözümü:
Saça hint yağı sürülerek kompres uygulayın ve saçınızı streç yada naylon benzeri ile sarın bir müddet bekledikten sonra naturel bir sabunla yıkayın. Saçınız köpüklü iken ince ve sık dişli bir tarakla tarayın.

2-Bitten kurtulmak için zeytinyağı çözümü:
Akşamdan hakiki zeytin yağını saçınıza uygulayın. Saçınızı streç veya naylon benzeri ile iyice sarın ve sabaha kadar bu şekilde bekletin. Sabah saçlarınızı beyaz sirke ile durulayın ve şampuan ile yıkayın. Saçınız köpüklü iken ince ve sık dişli bir tarakla tarayın.

3-Bitten kurtulmak için bitkisel kür çözümü:
1/2 zeytinyağı, 20 damla çay ağacı yağı, 10 damla limon esansı, 10 damla biberiye özü, 10 damla lavanta yağı karıştırılarak mayi elde edilir. Bu karışımdan saça uygulanır ve saçlar streç filme yada naylon ile sarılarak 1 yada 2 saat bekledikten sonra bol su ile durulanıp şampuan ile yıkanır. Saçınız köpüklü iken ince ve sık dişli bir tarakla tarayın.

4-Bitlerden kurtulmak için tıraşköpüğü çöüzümü:
Erkeklerin kullandığı traş köpüğü saçlar tamamen örtecek biçimde sürülür. Yarım saat bekledikten sonra durulayıp yıkayın. Saçınız köpüklü iken ince ve sık dişli bir tarakla tarayın.

Bitten kurtulmak için hangi seçeneği uygularsanız uygulayın tek bir seferde faydası görülmeyebilir ama işlemi tekrarlarsanız kesin çözüme ulaşırsınız.
Kasık biti resimlerini görmek için tıklayınız..!
Saç bitleri resimlerini görmek için tıklayınız..!

85 yorum :

  1. off kızım bitlendi saçlarıda upuzun kestirmek istemiyor çünkü çok zor uzuyor :( ne yapacağım bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paranit veya bitrin kullanin.

      Sil
    2. Traş kopugu kullanmistim bit sampuanlarina bin basar

      Sil
  2. saçımı kestirdim ve kestirdiktten sonrada yine ürediler inşallah traşköpüğü işe yarar

    YanıtlaSil
  3. inşallah işe yarar,adın ney benimki rojbin

    YanıtlaSil
  4. benim saımda bit yok ama benimbir yakınmda var inşanlah geçer

    YanıtlaSil
  5. off saçımı kesmek istemiyorum tıraşköpünüdenjcem

    YanıtlaSil
  6. bizde bit mağdurlarındanız...

    YanıtlaSil
  7. Arkadslar ben 14 yasindayim ve yaklasik 1 ay once bitlendigimi fark ettim ve anneme soyledim paranit aldi ve onunla yaklasik 5 defa banyo yaptim sacimi sirkeyle falan yikadim suan bitlerden sirkelerden tamamen kurtuldum paranit gercekten cok etkili ve cok iyi ama sacimdaki yumurtalari bos zamanlarimda kendime basima temizledim ve suan kafam tertemiz paraniti oneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben paranit kullandım ama hiç fayda etmiyor öf ya bu yumurtalar dan nasıl kurtulucam

      Sil
    2. spreyi mi şampuanı mı

      Sil
  8. Arkadslar ben 14 yasindayim ve yaklasik 1 ay once bitlendigimi fark ettim ve anneme soyledim paranit aldi ve onunla yaklasik 5 defa banyo yaptim sacimi sirkeyle falan yikadim suan bitlerden sirkelerden tamamen kurtuldum paranit gercekten cok etkili ve cok iyi ama sacimdaki yumurtalari bos zamanlarimda kendime basima temizledim ve suan kafam tertemiz paraniti oneririm

    YanıtlaSil
  9. bitleri yok ediyorum ama sirkelerden kurtulamıyor kızım ne yapıcam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar en iyisi kafanın diplerine gaz sürün bu en iyi çözüm yazmayı kafanıza bağlayın yarım saat kadar bekleyin kafanızda yanma etkisi olursa demek ki bitler ölüyo.Ve sonra yıkayın gaz kokusu bir kaç gün sonra geçer

      Sil
    2. Ne gazı adini verirmisin

      Sil
  10. Ben paraniti kullandım 2 kere.saçımı taradığımda bit düşmüyor ama sirkeler çok fazla ve korkuyorum. lütfen yardım ediiin :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ben yanında yım korkma nede olsa bende bitliyim

      Sil
  11. @AdsızSayın ziyaretçimiz taktir edersinizki ilaç ve ilaç türü maddelerin isimlerini veremiyoruz. Biz sadece bitkisel olarak bitten kurtulmanın yollarını yazabiliriz. Size tavsiyemiz saçlarınızı kestirin ve bit için kullandığınız ne ise yıkama esnasında sürdükten sonra saçlarınızı tarayın ve biraz bekletin sonrada iyice durulayın.

    YanıtlaSil
  12. Ben traşköpüğünü denedim ve işe yaradı 2 ay önce sirke vardı sirkeleride temizliyor ama bi arkadaşımdan tekrar geldi şimdi yine traşköpüğü kullanacağım ama mentollü olanlarından taviye ederim ççok faydalı saça da hiçbir zararı yok korkmayon herkesin başına gelebilir temizleyince geçiyor zaten dediğim gibi MENTOLLÜ TRAŞ KÖPÜĞÜ kesin çözüm kullanın :))))

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar bende bitlendim ama hala gitmiyor simdi tiras kopugunu deneyecegim isallah ise yarar sirke bit ilaci felan denedim ama gitmiyor eyer bi oneriniz varsa yazabilirsiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paranit var bende alıcam kullanışına da bakçam şimdi

      Sil
  14. Arkadaslar sacimfa sirke var bit falan degil paranit kullaniyorum ama bitmedi hala ne yapmaliyim saclarim cok uzun ve gur 😒😒😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm saçını kesmek isyemiyosan boya boyada işe yarıyo bitleri sirkeleri öldürüyo

      Sil
  15. of bende bitlendim napıcaaam

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar 4-5 sene once bende bitlenmistim ilac kullandik eczaneden alip ince disli tarakla bol bol taradik en ince yerlere kadar daha sonra kasinti devam edince 4-5 kere fön cektordim ve sirkeler yanarak öldü, aklinizda bulunsun

    YanıtlaSil
  17. Düzleştirici veya yoksa ütüyle de saçları düzleştirirseniz eğer bitler yanıyo bunu 12 yaşındayken bende denemiştim işe yarıyo ben üç kere falan düzleştirdim kabuk gibi yanıp dökülüyo bitler.....;-))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hergun duzlestiriyorum bi faydası olmuyo aksine çoğaltır o yapmayın

      Sil
  18. Kocamanlar ve korkuyorum annem temizleyemiyor okulda arkadaslarimla hirka polar degistirirken gelmis bendende kucuk kardesime gecmis biraz rahatliyor kafam aonra sirke lerden tekrat oluuor kasiya kasiya kafam kanadi :(

    YanıtlaSil
  19. Ay valla bende bitlendim ama benimkide sirke okuldaki mal pis kızlardan geldi banada ama korkmuyorum sınuçta denerim herşeyi oda olmadı keseriz ya sorun değil zaten uzaya uzaya bi Hal oldu Neyse bit demek ölçüm demek değil hiçbişeyden korkmayın saçlarınızı hep tarayın dur alırken ve çok sıcak suyla duş almayın çünkü çoğaltıyo

    YanıtlaSil
  20. Bendede var ama ben sirkeyle ,traj jeliyleyapınca geçti saçinizi kestirmek bir çözum degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tras kopuk ise yariyomu kafamdaki bitten kurtuluyirum kendi basima bi ay sonra tekrar cikiyo nalet sirkelerden canlaniyo surtukler.tras kopugu sirkeyi halleder mi acep.

      Sil
  21. Ben farketim ama baktim bit ilaci falan kulandim gecmedi sence traj kopugu eminmisiniz

    YanıtlaSil
  22. Paranit bi ise yaramaz,milleti kandirmayin,uckagitci lar,

    YanıtlaSil
  23. Kızlar bende de bit problemi vardi paranit kullandim ve gecti çok etkili

    YanıtlaSil
  24. Offf nasıl bu bitlerden kurtulacağım saçımı kestirmek istemiyorum

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar bende 6. sınıfı bitirdim 7. sınıfa geçicem ALLAH’ın izniyle karne gününe kadar hiç birşeyim yoktu ama karneleri aldık bir kaç gün sonra acayip bir şekilde kaşınaya başladım ardından annem ve kardeşimde bu kaşınmadan anca 1 hafta sonra felan anladık bende bit olduğunu annem eczaneden bir şampuan aldı onunla defalarca yıkadık aralıkları ince olan tatraklarla taradık ama bir kaç saat sonra tekrardan kaşınmaya başladım sanırım etki etmedi annem geldi saçıma bi baktı sırf sirke ve yumurta dolu ayıklaya bildiği kadar ayıkladı ve halada var çok kaşınıyorum buradaki yorumların hepsini tavsiyeleri felan okudum uygulamak istiyorum ama ya geçmezse diye çok korkuyorum ztn annemde saçıma baktığı zaman hem azarlı psikolojim bozululyo saçımı ilk yıkadığığmız gün annem kısacık kesti saçım hem kıvırcık hemde gür baya zorluk çekiyorum o yumurtalardan yine sirkeler çıkcak felan die anneme felan geçiricem dieyede çok korkuyorum dışarı çıkamıyorum ztn bu şampuan uygulamasını dün yaptık kum gibi sirke bit felan çıktı acayip korkuyorum artık dediğim gibi bu tavsiyeleri uygulamak istiyorum fakat doğru bilgiler olup olmadığını bilmiyorum ve güvenemiyorum acaba sizinde benim için bir tavsiyeniz varmı bu arada duygu sömürüsü yapmak gibi olmasın benim annemle babam ben 1. sınıftayken felan ayrıldılar şu an boşanmış durumdalar ben annemde kalıyorum kardeşimle babam bizden ayrı ve bu yüzden birçok kişi saçınızı boyatın diyor hem yaşım küçük hemde babam kızcak diye uygulamakta istemiyorum nolursunuz benim için en uygun yötemleri tavsiye edermisiniz gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum ve bu olay benim yaşımdaki bir kızın için çok kötü bir durum evden dışarı çıkamaz oldum lütfen acil yardım edin şimdiden teşekkürler :'( :'(

    YanıtlaSil
  26. Akşam saçınızı gerçek zeytin yağı ile karıştırın ve kafanızı sık bir şekilde kapatacak bir şekilde kapatın sabaha kadar bekletin sabah saçınızı beyaz sirke ile yıkayın ve sonra tekrar şampuanla yikayin ve sampuanli iken sık bir Tarakla (sarı) tarayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan başım zeytinyağlı sabah olduğu için 2-3 saat tutabilirim bu işlemi tekrar kaç gün sonra tekrarlamalıyım hemen yazarmısınız.teşekkürler

      Sil
  27. Arkadaşlar ben 10. Sınıfa geçtim daha önce kafama çok kez bit gecti hep okul cevremden.Annem her seferinde çok kızdı saçımı kestirdi.Sinek ilacları,ispirto,kolonya,bit şampuanı,gaz yağı.Hepsini her seferde kullandım.En sonunda paranit aldım 1 kutu kullandim ise yaramadi 2.yi aldım arındı.Simdi saclarim uzun ve gür.Bu sabah banyodan sonra sacimi kurularken elime geldi.Çok üzüldüm anneme söyleyemem cok kızar ne yapacagimi bilmiyorum acil yardim edin lütfen

    YanıtlaSil
  28. bılmıyorum hepsını denıcem kızım cok korkuyo farkındayım goruyorumda bana zorla saclarını kestırdı suan bıt yok sırkeden kurtulamadık...

    YanıtlaSil
  29. Lütfen yardım edin saçı.mda bişey yokolü sirkebvar nasıl kapanıcakacil yorum bekliyorum 8 gectim bunlarla yasamayamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bit magduruyum . Traş köpüğünü deniyecem

      Sil
  30. Merhaba arkadaşlar 1-2aydır bitle uğraşıyorum. Büyük olanlari paranit alıyor ama sirkeler gitmiyor ve sirkeler bi kaç gün içinde bite dönüyor. Sinek ilaçını paraniti vr bir çok ilacı denedim geçmedi. Traş köpüğünü deneyeceğim. Umarım etkili olur. Nasıl uygulandıgını bile biri varsa yazabilir mi? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde sacimda bit var suan nerden gectiyse gecti ama nasil kurtulacagimi bilmiyorum tras kopugu ise yariyorsa lutfen soyleyin arkadaslar

      Sil
    2. Bnm çocuklarımıza bulaştı her türlü ilaç aldım fayda etmedi.traş köpüğü işe yaradı her hafta yaptım sık tarakla taradım fön mak.iyiçe kuruttum hatta iyicene saça tuttum för mak.sıcsktan yansınlar. Işe yaradı yani .Saç boylarına kısaltın.

      Sil
  31. Arkadaşlar az önce traş kopuğunu denedim etkili olacağından biraz şüpheliyim annem yardım etti daha sonra banyoya girdim aynı yazıldığı gibi uyguladım

    YanıtlaSil
  32. Tras köpüğünu islak sacami surcez kuru saca mi lutfen acil

    YanıtlaSil
  33. Ben 16 yaşındayım kendimi bildim bileli ilk kez bitleniyorum ilkokulda bile bitlenmemiştim neyse bi aydır falan uğraşıyoruz annemle bitti sanıyoruz sonra tekrar çoğalıyolar saçlarım zaten çok dökülüyodu kestirmek istiyodum ama kestirmedim kaç aydır şimdi ilk sinek ilacı sıkıp 10 dakka bekledik döküldüler sonra bit ilacı ardından sirkeli su yaptık birazdan kuaföre gidip saçımı kestircem ve fön çektircem kalmışsa bile ölürler mi aciiiill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın kuafòre gtme canım bna kuafördn bulaştı.

      Sil
  34. Kizlar bende 17 yaşındayım dun sacimda biy oldugunu fark ettim bu sayfada yazan traş kopugunu uyguladim sonra saclarimi taradim ama tras kopugu cok kurumustu bende sampuanlayip taradim sadece 2 tane çıktı sacimdan anneannem bakti kalmamis baska dedi yarin budaha tekrarliycam sirekeler bitmedigi surece bitte bitmez cunku eger sizde bit varsa sizde deneyin derim (benimki mentollu tras koougu)

    YanıtlaSil
  35. Tras köpüğü ile geçiyor mu hemen lütfen bana yardm edin

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar bende okul kapandığından beri kaşınıyodum bir hafta önce banyoda saçımı tararken tarağıma bit geldi annem saçımı kesti ve kullandığım tarağı attık şu an şaçımda birsürü sirke var nolur yardım edinnn

    YanıtlaSil
  37. Tras kopugunu nasil uyguluyorsunuz islak saca mi yoksu normal direk uygulayip yikiyor musunuz ve ne kadar sure bu isleme devam etmek gerkiyor bir bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  38. Ayy sacum bitlendi cok korkuyorum ilk defa yasiyorum yardim edin onerilerde bulunun lutfen yardim edin kafamda geziyorlarr 😱

    YanıtlaSil
  39. Traş köpüğü çamaşır sodasına varana kadar her şeyi denedim saçlarımı kırmaktan yıpratmaktan başka bir işe yaramadı aktara gittim BAYBİT adında bir ilaç verdi içinde çok güzel tarak çıktı tarağa yumurtalar da geliyor en iyi böyle kurtulursunuz içindeki kullanma kılavuzunu okuyun ve uygulayın bitlerden de yumurtalardan da kurtulursunuz

    YanıtlaSil
  40. BAYBİT ALIN KESIN ÇÖZÜM TRAŞ KÖPÜĞÜ İŞE YARAMIYOR HER ŞEYI DENEDIM AKTARDAN ALDIM BU ILACI İÇİNDEKİ TARAKLA TARADIM BIR SÜRÜ YUMURTA ÇIKTI TARAĞA KESINLIKLE ALIN

    YanıtlaSil
  41. BAYBİT kesinlikle bende çok uğraştım Kafayı yiyordum artık aktara başvurdum bunu verdi içinden çıkan tarak çok işe yaradı çünkü yumurtalar da tarağa geldi saçımda yumurta da bitte kalmadı kurtulmak istiyorsanız hemen gidin alın pişman olmazsınız klavuzunda yazanları okuyun ve uygulayın

    YanıtlaSil
  42. Benim kizimda bitmedi. Kuzum daha ana sınıfına gidiyor.2 gündür uğraşıyorum. Şampuanları yıkadım. Ince tarakla tariyorum. Sirkeli suda iyi geliyormuş onuda denedim inşallah geçer.

    YanıtlaSil
  43. Arkadaslar bendede vardi her yolu denedim ne ilaclar ne sirkeler hicbisey fayda etmedi. Sirkeler tam bir bas belasi ama sonradan annemin bir televozyon programinda gordugu yolu denedim. Garanti ise yariyor mayoneze az bisey sivi yag dokuyorsunuz zeytin yagi aycicrk yagi yada baska bi yag olsun hic farketmez. Ama mutfakta kullanilan yaglardan olsun. iyice karistiyorsunuz. Sonra saciniza surup bir poset geciriyorsunuz kafaniza. Nefes alamasinlr diye yarim saat beklettikten sonra sık disli bit taragi ile veya bir taragin arasina ipler gecirerek o tarakla tariyorsununz. Ama bit taragi kesin cozum. Zaten taradikca olu olu bitleri ve taraga gelen kucuk sirkeleri goruceksiniz. Basinizi one egip beyaz bir carsafa veya javluya tarasaniz daha iyi olur. İyice temizlendiginden eminseniz sicak su ile sampuaniniza birazcik çam, karanfil yada badem yagi dokuyorsunuz iyice yagli kalmamasi icin yikiyorsunuz. Durularkende sacinizin uzunluguna gore bir miktar sirke ile duruluyorsunuz. Sacinizda bisey kalmadigini kuruyunca anlayacaksiniz. Carsaf ve yastik kilifinizida kaynar suyla yikayin. Cevrenizdeki insanlarlada fazla yakin olmamaya dikkat edin. Bir hafta sinra ayni islemleri yeniden yapin. Toplam 1bucuk saat suruyor. Yorucuda degil. Ben kurtuldum insallah sizde kurtulursunuz arkadaslar. Ayrica bu yontem saclari cok hizli uzatiyor ve kiriklari yok ediyor.

    YanıtlaSil
  44. Yaa ben evliyim kizimdan geldi onu temizledim bugun kendimdede farkettim nasil gececek bilmiyorum yardim edin

    YanıtlaSil
  45. ya arkadaslar iki uc aydir bu illetle ugrasiyorum kacyildir sacmi izatmaya calistim simdi sacimin uzunlugu belimi de gecti ama bu sefer bitlendim ya psikolojim bozuldu artik her aksam agliyorum resmen sacima cok iyi baiyor um ama kardesim sacina bakmadigi icin hem okukdan hede kardesiden terar aliyorum yemin ederim onlarin dusuncesi bile insani kasindiriyo simdi sirke denedim yarin tras kopusugunu kullanicam ilac almatin bir ise yaramiyo

    YanıtlaSil
  46. Bite kesin çözüm saç boyası dr olduruyo sirkeyide bitide kesinlikle deneyin gazda gideriyor ama boya nakavt :-)

    YanıtlaSil
  47. BANA YAKLAŞIK 4 SENEDİR HEP GELİYO HER SENE SENENİN YARISINI ONLARLA GEÇİRİYORUM.Bİ KERESİNDE BİTLER VARKEN KUAFÖRE GİTTİM.KEŞKE GİTMESEYMİŞTİM.SAÇIMI KSERKEN SONLARINA DOĞRU FARK ETTİ.GÖZÜMÜN ÖNÜNDE TARAĞI ÇÖPE ATTI.ÇOK UTANDIM.KUÖFEREDE GİDEMEM.

    YanıtlaSil
  48. SİVOL BİT BANDI - Saçı Temizledikten sonra mutlaka kullanın bit gelmesini önlüyor. yakanızın içine görünmeyecek şekilde yapıştırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  49. Arkadaslar size yeni cozum veri tenturdiyot kesin bir seferde kurtulun saciniza surun ama sac diplerini tahris etmeden bir kac saat bekletini sonra tarayin bisey kalmaz insallah denedim kurtuldum ben tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  50. Ben de traş köpüğü deneyelim hepimize acil şifalar

    YanıtlaSil
  51. Benimde kizimda vardi ondan kucuk ogluma gecti cok pis bisey bu hemen bulasio.En güzel çözüm hergün bıkmadan yorulmadan bakmak.öylece bitiyor yoksa kurtulunmuyor.

    YanıtlaSil
  52. Ben ilk defa bitlendim traş köpüğü denemek istiyorum ama saç döker mi? Anneme söylemiyorum çünkü çok evhamlı arkadaşım sakın yapma sça döker dedi bana ondan bulaşmıştı arkadaşım bana mentollü huncalife şampuan önerdi ama şaçımı saç köpüğü döker miii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa traş köpüğü saçı dökermi sorusuyla karşılaştım.
      Dökseydi herhalde erkeklerde sakal kalmazdı...

      Sil
  53. ARKADAŞLAR BENİM KIZIMIN SAÇINA BİT BULAŞMIŞTI SAC DERİSİNE KOLONYA KOYUN OVUN OVUN BİTİ OLDURUYOR AMA BİRAZ BEKLETİN SONRA BANYODA İNCE TARAKLA İYİCE TARAYİN BİTLER DÖKÜLECEK YADA BUDA İŞE YARAMAZSA SİRKE KOYUN DERİYE SONRA YİKANMADAN SİRKE SACTAYKEN TARAYİN İYİCE BİTLER DÖKÜLECEK

    YanıtlaSil
  54. Kozmetik dükkanlarını satılan sprey saç boyaları var.sıkıyosunuz 1 gün bekletin yıkayın.sirkeleri dahi öldürüyor.biz böyle kurtulduk 6 yasa kullandım.

    YanıtlaSil
  55. bize eve kuş yuva yaptı orda bit varmış ordan bize bit bulaştı amk

    YanıtlaSil
  56. Arkadaşlar ben 13 yasindayim 1 senedir bitlerle mucadele veriyoruz annem 2 gun once bocek ilaci aldi kafama sıktık 10 dk sonra sık dişli tarakla tarayın sonra 15 dk bekleyin 3gün boyunca ard arda yapın gerçekten etkisini goreceksiniz

    YanıtlaSil
  57. 11yıldir bize bulasti bu lanetten (bit) kurtulamiyorum lütfen kalici ve mantikli bir cozum bulun yoksa cildiracagim..

    YanıtlaSil
  58. Slm arkadaşlar bitlerden sirkelerden kurtulmanın en iyi yolu gaz yağıdır . Bu arada gaz yağı saçı besliyor .

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar saça sürülen oksijende bitleri ve sirkeleri öldürüyor

    YanıtlaSil
  60. Öncelikle geçmiş olsun cidden çok sinir bozucu bir durum. Bir dermatolog önerisi!!
    Bildiğiniz saç kremini alıyorsunuz , saçının her tarafına boca ediyorsunuz. Akacak duruma gelene kadar sürün. Saçın her yeri saç kremi ile kaplı olmalı ve üzerinden akacak kadar fazla sürülmeli. Amaç burada hava almayacak şekilde saç diplerini ve saçları kaplamak. Bitlerin solungaçları var ve en fazla 7-10 dakika kapalı tutabiliyorlar sonra soluk almak için açtıklarında saç kreminin altında boğuluyorlar. Tercihen saç kremini sürdükten sonra plastik saç boneleri veya mutfakta kullandığınız streç film ile hava almayacak şekilde saçı sarabilirsiniz. 10 dakika teorik olarak yeterli ama 20 dakika ya da yarım saat kadar beklettikten sonra normal bir şekilde saçı yıkayıp şampuanlayın. Sonra ince bir tarakla tarayın , banyoda su ile akmayan bitler tarakla dökülecektir. Canlı olan bitleri bu şekilde temizledikten sonra sirkeler için önlem almanız gerekiyor. Normalde bir sirkenin olgunlaşması ve bit haline dönmesi bir haftayı buluyor ama canlı bitlerin ne zaman yumurtladığını bilmediğiniz için her gün veya iki günde bir bu işlemi on gün kadar tekrarlayın. Sonrasında haftada bir olacak şekilde 2-3 hafta daha devam edersiniz bitlerden kurtulacaksınızdır tabii kullandığınız taraklar tokalar da temizlenmeli ya da atacaksınız bu işleme başladığımız gün ve devamında Özellikle yastık kılıfı çarşaf ve kıyafetleri değiştirmeniz ve yüksek ısıda yıkamanız ya da ütülemeniz gerekiyor. Tüm aile bireyleri de kaynak olma açısından mutlaka kontrol edilmeli çocuklar kaynak olma açısından mutlaka kontrol edilmeli çocuklar özellikle sınıflarından veya yakın arkadaşlarından alıyorlar önemli olan kaynağı kurutmak özellikle sınıflarından veya yakın arkadaşlarından alıyorlar nasıl önemli olan kaynağı kurutmak.
    Bildiğim en zararsız yöntem çocuklar için. saç için tasarlanmış bir ürünü kullanıyorsunuz ve en azından bit ilaçları kadar kimyasal içermiyor. Markanın bir önemi yok Bu arada her türlü saç kremi olabilir . Şimdiden kolay gelsin umarım etkili olur Sonucu siz de paylaşırsanız belki birkaç kişinin daha işine yarar.

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar hiç traş köpüğünü deneyen var mı ? Saçlarınıza zarar verdi mi ?
    Lütfen yazın

    YanıtlaSil
  62. Bu salaklar saçına bakmazlar soğuk suyla yıkarlar iyi taramazlar sonra yanıma gelirler benide bittletirler

    YanıtlaSil
  63. Selamün aleyküm arkadaşlar banada Kuran kursu ndan bulaştı kurstan cikali 3 ay oldu hala var ilaçla yıkadım saçımı kestim sirkeyle karbonat ile yikiyom iki günde bir yine saçımı kasidigimda tirnagimin arasına küçük siyah nokta gibi bişey giriyo ne yapsam gecmiyo Allah rızası için yardımcı olur musunuz dugunum yaklaşıyor bide

    YanıtlaSil
  64. Kesin hemen geçirecek bı uygulama varsa nolur soyleyin

    YanıtlaSil