9/09/2021

Orjinal İnstagram Facebook Whatsapp Durum Hikaye Yazıları

  Hiç yorum yok

hikaye durum whatsap durum güzel yazıları Whatsap durum orjinal manalı sözleri yazıları

 İnstagram hikaye durum anlamlı sözleri yazıları

 Facebook orjinal hikaye sözleri hikaye yazıları

Sayfamızda bulunan sözler tamamen bizimzaman.blogspot.com adresine aittir.

 

Devlerin aşkı büyük olurmuş

Külliyen yalan

Ne öyle sevecek dev var

Nede aşkı taşıyabilecek yürek...

****

Ey gözlerim birgünseninde için gülecek

****

Bu dünyaya bende üryan geldim sende Benim sahip olduklarıma sahip olabilirsin ama yinede benden üstün olamazsın çünki; Dünyaya geldiğimiz andan itibaren üzerimize giyindiklerimiz farklı. Benim giysim EDEP, seninkisi ise EDEPSİZLİK. Herkes kendine yakışanı giydi.

****

İnsan olmak çok zor. Neyin üstüne düşersen, neye çok değer verirsen onun delisi olursun. Üstelik suçlarında çok olur. Artık kendin için yaşamak kadar suç. Her insanın hayatında milattan önce, milattan sonrası vardır. Hepimizin milattan sonrası güzel olsun.

****

Ömrümün kelebek evresini yaşıyorum. Ömrüm kısada olsa buna değer.

****

Evet çok yaprak döktüm ama bahara az kaldı. Dallarımda çiçekler açacak.

****

Sevgi insanı güzelleştiren duygudur.

****

Sabırlı olmayı öğren. Zira hayat sabrı acı vererek öğretir.

****

Gözlerime mendil olacaksan gelme teselliye ihtiyacım yok, gözlerimin içini güldüreceksen gel.

****

Nerde olduğun yer önemli değil, nerde durduğun yer önemli. Sol Yanımda...!

****

Gözleriniz yeni sabaha, yeni umutlara açılsın günaydın...

****

İnsan olmakla hata yaptım. Söz insanlığı unutacağım..!

****

Yokların olduğu günlerde yaşadık belki ama çok daha mutluyduk.

****

Eskiden 1 çikolata, 1 buket çiçeğe kanaat etmesini bilen kızlardık.

****

Yarattığının rızkını veren Rabbime şükürler olsun.Herkese bol rızıklı günaydın...!

****

Hiç üzülmeye değmez çünki zaten gereksiz kişiler kendilerini hayatınızdan ayıklar.

****

Kimsenin girmeye cüret edemediği kalbimi en çok sen kırdın.

***

Bırak! Hak eden kendi yalnızlığıyla hak ettiğini yaşasın..!

***

Seninle yaşamaya değmeyecekse, varsın yüreğim küssün bana..

***

Benim gönlümden çıkmaya cesaret eden, başka gönülede yar olmaz çünki benim gönlümden çıkan başka gönüldede durmaz.

***

Nerde sende yürek yakacak aşk! Sen yaksan yaksan kibrit yakarsın.

***

Yüreğimin susup gözyaşı döktüğü yerleri görebilseydin, Emin ol kendi nefretinde boğulurdun.

***

Başkalarının mutluluğuna bağlıymış mutluluğumuz.

***

İnsan 500 yaşındada olsa gönül gençtir. Ölümü istemez.

***

Kötüler olmasa iyiler sevap kazanamaz.

Tüm güncel sözlerimizi @bizimzamanblogtr instagram hesabımızda takipedebilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder