9/12/2021

Facebookta Paylaşılan En Güzel Yazılar Facebook Yazıları

  Hiç yorum yok
Facebookta Paylaşılan En Güzel Yazılar Facebook Yazıları
Facebook paylaşım sayfalarında paylaşılabilecek en çok beğenilen, en güzel, en manalı, derin anlamlar içeren yazılarından bazı derlemeler yaptık. Yazıların sahiplerini bildiklerimizin isimlerini sözlerin yanında parantez içinde belirteceğiz. Ancak sahibini bilemediklerimizi ise yazamayacağız bunun için üzgünüz. Ama eğer sözlerin sahibini bilen olursa yorumlarında belirtirlerse, sözleri yazanın emeğini yerine teslim etmiş oluruz.

1* Zamanla herşey toparlanır mı bilmiyorum ama, zamanın pek çok şeyi bir daha bir araya getirmemek üzere dağıttığına şahit oldum.

2* Allah sevdiği kulunun kalbini, sevdiği kulunun kalbiyle birleştirirmiş. (Hz. Muhammed S.A.V)

3* Özlediğim biri var ama yapabileceğim birşey yok.

4* Hiç kimse seni benim kadar sevemez iddiasında bulunmuyorum. Ama hiç kimse benim gibi kıyıda, köşede, sessiz, çıkarsız, sonsuz bir sabırla severmi? Sen onu söyle.

5* Ben beni yürekten sevenlerle cennette buluşmayı, onlardan daha çok istiyorum. (Hz. Muhammed S.A.V)

6* Otopsi istiyorum... Hayallerim eceliyle ölmüş olamaz... (komedi medya)

7* Bir sızı var içimde; Ağlayan bir çocukla birlikte. Öyle büyük ki anlatılmıyor... Sığmıyor içime..! Evlat Sızım..:(((

8* Allah'tan mal mülk istedim, sanırım mal kısmını fazla yüksek sesle söyledim. Yağdırıyor kurban olduğum... (1001 çeşit)

9* Ben canımdan bir parçayı toprağın 2 metre altına gömmüş, ama eğilmemiş, ama yıkılmamış, ama ölmemiş bir insanım. Kimin yokluğu yıkabilir ki beni bundan sonra... (Cennet Meleği Alindam)

10* Ya benim hayatıma güncelleme geldide ben indirmeyimi unuttum acaba? (bir gülüş)

11* Dönmeye karar verirsen bir gün, başkasına dokunmuş ellerle dönme. (etkileyici cümleler)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder