9/14/2021

El Mukaddim İsminin Ebced Sayısıyla Aynı Olan Kur'an Ayetleri

  Hiç yorum yok
El Mukaddim İsminin Ebced Sayısıyla Aynı Olan Kur'an Ayetleri
El Mukaddim Ebced sayı değeri 184
Allah'ın isimlerinin ebced değeri sayısıyla aynı sayıdaki Kur'an ayetlerinde neler yazdığını paylaşıyoruz.
Allah'ın El Mukaddim isminin ebced değeri 184 ve bütün surelerdeki 184. Ayetlerin anlamlarını yazdık.

Kur'an-ı Kerimde 184. Ayetler
Bakara Suresi: 184. Ayet
Oruç, sayılı günlerdedir. Sizden kim hasta, ya da yolculukta olursa, tutamadığı günler sayısınca başka günlerde tutar. Oruca gücü yetmeyenler ise bir yoksul doyumu fidye verir. Bununla birlikte, gönülden kim bir iyilik yaparsa (mesela fidyeyi fazla verirse) o kendisi için daha hayırlıdır. Eğer bilirseniz oruç tutmanız sizin için daha hayırlıdır.

Al-i İmran Suresi: 184. Ayet
Eğer seni yalanladılarsa, senden önce açık delilleri, hikmetli sayfaları ve aydınlatıcı kitabı getiren peygamberler de yalanlanmıştı.

Araf Suresi: 184. Ayet
Onlar düşünmediler mi ki (çok iyi tanıdıkları, kendileriyle içiçe yaşamış olan) arkadaşlarında (Peygamber'de) delilikten eser yoktur. O ancak apaçık bir uyarıcıdır.

Şuara Suresi: 184. Ayet
"Sizi ve önceki nesilleri yaratana karşı gelmekten sakının."

Ayetlerin Türkçe anlamlarının kaynağı kuran.gen.tr ile kuran.diyanet.gov.tr adresleridir. El Mukaddim Esmasının ebced sayı değeri kaynağımız arifarslan sitesidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder