12/30/2021

Ayaküstü İnsanların Söylediği Yalanlar Hangi Yalanlar Nerde Niye Söylenir

  Hiç yorum yok
Ayaküstü İnsanların Söylediği Yalanlar Hangi Yalanlar Nerde Niye Söylenir
İnsanlar En Çok Hangi Yalanları Söyler

Aşk olsun bilsem söylememmi (hiçbir zaman bilinen şeyler söylenmez. Sadece o an paçayı yırtmak.)
Yahu bir kereden birşey olmaz (yapılan yanlışın biride birdir binide birdir)
İlk defa öptüğüm sensin (hiçbir erkeğin yada kadının ilk öpüştüğü kişi değildir)
Anne arkadaşıma gidiyorum (külliyen yalandır genelde sevgiliyle buluşmaya gidilir)
Ev telefonumuzdan şehirdışı aranmıyor (çünkü şehirlerarası arayan olmasın)
Seni eşimden daha çok seviyorum aşkım (Adam gibi adam olmayanların, sevgililerine karaktersizce söylenen yalandır)
Niye acele ediyorsunuz yemek falan yiyelim (yemeğe kalın demediler diye söylenen bir bahanedir. Ayrıca yemeğin olmadığı vurgulayan bir sözdür)
Vallaha sarı ışıkta geçtim memur bey (kişi kırmızıda geçmiştir ama yinede sarıda geçtim der. Polis yerse...)
Kazanmak önemli değil mühim olan yarışmaktı (her yarışmaya katılım kazanmak içindir. Başkalarına karşı küçük düşmemek için söylenen sözdür.)
Dünya ahret kardeşimsin (Dünyada bu lafı diyenle birde bu lafı dediği kişi kalsa kardeşlik kalmaz)
Bu son sigaram (sigara otlakçılarına söylenen sözdür)
Seni düşünmekten gece gözüme uyku girmedi (halbuki mışıl mışıl uyumuştur)
Yemeğini yemezsen arkandan ağlar (annelerin çocuklarına yemek yedirme taktiğidir)
Seni leylekler getirdi (Nasıl doğduğunu soran çocuğa durumu açıklayamanın verdiği cevaptır)
Akşam erken gelecem (alemci erkekler eşlerinin dırdırını kesmek için söylediği sözdür)
Ben almayım rejimdeyim (rejim falan bahanedir genellikle verileni beğenmemiştir yada sevmiyordur)
Kadınlar kel erkekleri çekici bulur (kel olanları teselli etmek için söylenmiştir.)
İşim bitince ben seni ararım (konuşmamak için baştan savmak sonrada unuttum diyerek geçiştirmek için söylenen sözdür)
Elinizdeki ürün tek kaldı başka yok (mağazalarda o ürüne ilgi çekmek ve satmak için söylenir. Halbuki tek falan değildir.)
Bende tam şimdi seni arayacaktım (yalan. Aslında arayacağı falan yoktur aklına bile gelmemiştir.)
Bizide davet ettiler ama gitmedik (yalan. Unutulmuşlardır. Bizi unuttular yada bize davetiye göndermediler diyemezler)
Valla bu size çok yakıştı (insanlara bir ürünü fazla uğraşmamak ve hemen alsın gitsin biçiminde yakışmadığı halde ürünü satmak için söylenir)
Sen üzülme aşkım evlenince annende bizimle kalır (köprüyü geçene kadar söylenen sözdür)
Evi boşaltın yurtdışından oğlum gelecek o oturacak (kiracıdan memnun olmayıp hemen çıkması için söylenir)
Formu doldurun biz sizi ararız (iş başvurusunda işlerine gelmeyen adaylara söylenen sözdür)
Bu yıl üniversite sınavında çıkan sorular çok kolaydı keşke sınava girseydim (çok bilgiçlik taslayıp aslında sınavda başarısız olacağını bilen kişiler söyler)
Tam 2 saat bekledim gelmedin (genelde 5 dakika anca beklemiştir. Karşı tarafa çıkışmak yada kendini aklamak için söylenen sözdür.)
Hatırası olmasa bunu sana verirdim (kesinlikle vermek istemediği birşeydir hatıra olayı işin içine girince kimse almaz gönülde koymaz.)
Benim için önemli olan ruh güzelliği (yalan. Herkes ilk dış güzelliğe bakar sonra ruhuna)
Ben hiç yalan söylemem (bu lafı söylerken bile söylediği yalandır. Kimse sütten çıkma ak kaşık değildir.)
Akşam elektrikler kesildi öğretmenim ödevimi onun için yapamadım (öğretmenden dayak yememek için söylenen öğrenci yalanıdır)
Bunun garantisi biziz abi (herhangi bir malzeme satışında söylerler ama sattıktan sonra kullanım hatası derler)
Biz sadece arkadaşız (Saman altından su yürütürler ama laf olmasın diye arkadaşlığa sığınırlar.)
Ben arkasından değil, burda olsun yüzünede aynı şeyi söylerim (yalan. o kişi orda olsa 360 derece döner)
Çok üzüldüm (olay tanıdığı birinin başına gelmişse önemsememiş gibi olmasın diye söylenir. Halbuki umrundada değildir.)
Cüzdanımı almamışım bu defa sen verde bir dahakine ben öderim (yalan. o da biliyor bir daha kim bilir ne zaman görüşülür. Veya o an parası yoktur)
Burdan geçiyorduk uğradık (yalan. halbuki direk gelinmiştir. Çünkü mutlaka o kişiyle bir işi vardır)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder