9/25/2016

Mü'min Müslümanların En Güzel Duaları

  Hiç yorum yok
Mü'min Müslümanların En Güzel Duaları
Paylaşma Rekoru Kıran En Güzel Facebook Duaları

Facebook paylaşım sitesinde bu gün yani 24 Eylül günü en çok paylaşılan duaları, Allah'tan insanlar, sevdikleri, kardeşleri, abileri, ablaları, teyzeleri, halaları vs kişiler için dilediği dilekleri birbiri ardınca rekor sayılacak nitelikte paylaşılan duaları aşağıda yayınlıyoruz. Ancak bazı iyi dileklerin yazanı bilinmiyor, bazılarının yazanı paylaşım yapan kişinin adı ile parantez içinde belirtilmiştir. Bu güzel duaları yazanın gerçek sahiplerini bilen varsa yorum kısmında belirtiniz. Çünkü güzel duaları yazanları ile birlikte anmak gerekir.

24 Eylülde Facebookta Paylaşılan En Güzel Dualar
* Canım babacığım, makamın nur, mekanın cennet, peygamber efendimiz yoldaşın olsun..! (bilinmiyor)
* Ey kara gecede, kara karıncanın ayak sesini duyup duasına icabet eden Allah'ım... Senden gayrısına el açtırma, senden gayrısına muhtaç etme Yâ Rab..! (bilinmiyor)
* Allah'ım sen beni, senden başkasına muhtaç etme. (Anlamlı sözler)
* Rabbim müslüman eş'lere arafat dağında Kuran ziyafeti nasip etsin. (bilinmiyor)
* Ne güzel duadır: Ey benim herşeye gücü yetenim. Ey benim darda kaldığımda, kulunun sıkıntılarını giderenim.Ey benim kudretine hayran olduğum Rab'bim. Daima zorumu kolay eyle, sağlığımı daim eyle. Uzaklarımı yakın eyle. Sevgimi, rızkımı helalinden eyle. Beni sabaha sağ salim çıkarmayı nasip eyle... (bilinmiyor)
* Ey Rab'bim! Sana karşı kusursuz olamam; Öyleyse beni kusurunu fark edenlerden eyle. (Hikmet Anıl Öztekin)
* Ey kapıları açan Rab'bim..! Bize kapıların en hayırlısını aç.! (bilinmiyor)
* Rab'bim yuvanızdan huzuru, mutluluğu bereketi ve saülığı eksik etmesin inşallah..! (Kumsaldaki inciler)
* Açken doyuran, uykudan uyandıran, güçsüzken dayandıran Allah'a Hamd'olsun..! (Sevgi limanı)
* Azrail (A.S) kapımızı çalıp "Canınızı almaya geldim hazırmısın" dediği zaman, sağımızda Kuran, göğsümüzde şerefli iman, solumuzda efendimizin nur cemalini görerek,"Allah Allah" diye çene kapatmak cümlemize nasip eyle Allah'ım..! (Gönül safrası)
* Sevdanın adı Allah, Kâinatın hükümdarı Allah, Merhametin adı Allah, Hakimlerin hakimi Allah, Canlıların cansızların sahibi Allah, Güzelliğin adı Allah, Rahmetin adı Allah, Cömertliğin adı Allah, Kudretin adı Allah, İlmin adı Allah, Yoktan var eden Allah, Hayat veren Allah. Rab'bim her daim kalbimizi Rab'bimin sevgisiyle doldursun inşallah..! (Gönül sofrası)
* Ey kurban olduğum Rabbim. beni senden başkasına muhtaç etme... İnsan yükü ağırdır her insan kaldıramaz. İnsanı evladına dahi muhtaç etme... (Yuvasız kuşlar)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder