12/30/2021

İnsanı Ruhunu Psikolojisini En Kolay Hangi Davranışlarından Tanırız

  Hiç yorum yok
İnsanı Ruhunu Psikolojisini En Kolay Hangi Davranışlarından Tanırız
İnsanın Ne Düşündüğünü Ne Yaşadığını Derdini Nasıl Anlarız

İnsanın veya insanların psikolojik durumunu ele veren davranışlar sayesinde bir insanın ne düşündüğünü, ne yaşadığını, ne sıkıntısı olduğunu, ne sorunu olduğunu vs.. Anlamak mümkün. Aşağıda verilecek maddeler facebook sayfasında paylaşılmış ve ben görüp okuyunca çok doğru tesbitler olduğunu düşündüm. Bu nedenle belki bazılarına faydası olur niyetiylede sayfamızda yayınlamaya karar verdim. Ancak kim paylaşmış anlayamadım çünkü bu yazıyı yazıp paylaşanın adı çok karışık yazılmış tıp doktor yazısı gibi... Okuyamadım. Aşağıda paylaşacağım yazının kime ait olduğunu bilen varsa lütfen yorum kısmında belirtebilir.

İnsanı Ele Veren Psikolojik Ruhsal Davranışlar
* Hızlı konuşan birini görürsen bil ki, o kimse ketumdur yani sır saklayan biridir.
* Günün yarısından çoğunu uykuda geçiren birini görürsen bilki, o kimse dertlidir.
* Önemsiz şeylere çok gülen birini görürsen bilki, o kimse mahzundur yani hüzünlü.
* Devamlı tebessüm eden birini görürsen bilki, o kimse mütevazi ve temiz kalplidir.
* Seninle devamlı tartışıp kavga eden birini görürsen bilki, o kimse seni seviyor demektir.
* Hiç kimseyi önemsemeyen birini görürsen bilki, o kimse çok hayal kırıklığına uğramıştır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder