9/22/2016

Gece Yağmur Yağarken Yapılan En Güzel Dua

  Hiç yorum yok
Gece Yağmur Yağarken Yapılan En Güzel Dua
Gündüz Yağan Yağmurda Yapılan Güzel Dua

Şu an Ankara'da gece saat 01:20'de kuvvetli bir yağmur yağmaya başladı. Balkona çıktım biraz yağmuru izledim. Ve o an yüreğimden gelen bir dua ettim ve yürekten gelen duayla bir tek yaratıcımız olan Allah'tan dilekte bulundum. Yüreğimin kelimeleri ile önce duamı Allah ile paylaştım ve şimdi sizlerlede yüreğimden gelen duayı paylaşacağım. Sizlerden ricam bu yazımı kim okursa amin demesi beni mutlu kılar.

Yağmur yağarken ettiğim duam
"Allah'ım emrinle yağan ve yağmakta olan bu yağmur; ülkemizden tüm kötülükleri, kirlilikleri, felaketleri, uğursuzlukları, insanlarımızdaki bedenen, ruhen ve kalben tüm hastalıkları, çektikleri ve çekmekte oldukları tüm sıkıntıları, içine düştükleri tüm kederleri, yaşadığı ve yaşamakta oldukları tüm acıları silsin temizlesin. Bütün bunların yerine ülkemize ve insanlarımıza huzur, bereket, sağlık, sıhhat, maddi ve manevi rahatlık, hoşgörü, dayanışma duygusu, sevgi ve saygı paylaşımı, neşe ve mutluluk gelsin. Tüm insanlarımıza senin rızana göre bir yaşam ve mutluluk nasip eyle. AMİN.!

Evet yüreğimin dilinden gelen kelimelerle ettiğim dua budur. Amin derseniz sevinirim. Paylaşırsanız yüreğimin dilinden çıkan kelimelerin daha fazla kişiye ulaştığını bilmekte beni ayrıca mutlu eder.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder