9/09/2021

9 Ağustos 2021 Facebookta Paylaşılan Manalı Sözler

  Hiç yorum yok
9 Ağustos 2016 Facebookta Paylaşılan Manalı Sözler
9.8.2021 Facebookta Yazılan Anlamlı Sözler

Merhabalar; Bu akşam facebook sosyal paylaşım sitelerinde paylaşılan çokta rağbet gören manalı yazılara yer vermeyi istedim. Bazı sözlerin yazarı belli olup, bazılarının belkide yazarlarını yanlış yazmış olabilirim. Sözleri yazanlar parantez içine aldığım isimlerdir. Eğer bir yanlışım varsa, yada manalı sözün yazarı bilinmiyor diye parantez içine aldıklarımın sözlerini yazanların isimlerini doğru olarak biliyorsanız lütfen yorumlarınızda belirtiniz. Çünkü emek verenin adı anılmalıdır düşüncesindeyim. Bu nedenle manalı anlamlı sözlerin gerçek sahiplerinin isimlerini bilenler olursa çok rica ediyorum yorumlarında belirtsinler.
Bu akşamlık paylaşacağım manalı sözlerin bir kısmıdır. Elimden geldiğince facebook sosyal paylaşım sitelerinde en çok beğendiğiniz sözleri gün ay yıl olarak yazacağım. Tıpkı bu sayfamın başlığı gibi...

Facebook Güzel Sözleri 9 Ağustos 2021 Salı
* Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu! İnsanı, insanla kırdılar; biri aç biri toktu. (Pir Sultan Abdal)
* Akıllı insan düşündüğü her şeyi söylemez fakat söylediği her şeyi düşünür. (Kuzeyin Oğlu)
* Kimseyi mumla arayacak değilim! Beni bulmak isteyen ışığımdan tanır.. (Bilinmiyor)
* Yoruldum; ayağımın değil, yüreğimin götürdüğü yerlere gitmekten. Sustum; dilimdekileri değil, yüreğimdekileri söyleyememekten. (Maksim Gorki)
* Haklıdan yana değil, güçlüden yana olanlar korkak ve kaypak olurlar. Güç merkezi değiştikçe dönerler; fırıldak olurlar. (Uğur Mumcu)
* Güneş elmayı tatlandırırken  biberi acılaştırır. Kabahat güneşte değil, karakterdedir. (Bilinmiyor)
* Çok bilmiş ya güya, ne demeli acep buna? Hak adına yol kesen, bak şu zavallıya... (M. Seydiyâri)
* Açık sözlü olmak iyidir iyi. En kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin. ( Mark Twain)
* İsraf etmeyin; yaşamı, zamanı, sevgiyi, saygıyı... Ve en çok da İYİ NİYETİ. (Bilinmiyor)
* Hayat herşeye rağmen akmakta. Her anın değeri bir başka. Bütün olumsuzluklara rağmen insan gülmeyi gülebilmeyi başarabilmelidir. (N.T)
* Ne kadar fedakâr olursanız olun, gün gelir adı yapmasaydın olur. (Bilinmiyor)
* Kırıldıkça içimize kapandık. Buna SEN DEĞİŞTİN dediler. (Bilinmiyor)
* Sen giderken, seni ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha anladım. Ve söylemekten son anda caydım. Biliyordum; anlayamayacaktın.! (Kahraman Tazeoğlu)
* Belli bir süre sonra beklenti içinde olmuyorsunuz! Çünkü artık ne hevesin nede inancın kalıyor! Neyin beklentisinde olacaksın ki? İnsanlar sağolsunlar, herşeyi kursağında bırakıyor! (Koray Avcı)
* Ne zaman ki birine güvendik; Kolumuz, kanadımız, gönlümüz kırıldı. (Bilinmiyor)
* Hayatında karışılık istemiyorsan kural basit. Eşyaları aldığın yere, insanları hak ettiği yere koyacaksın. (Bilinmiyor)
* Muhtaç kalın geceler boyu ağlattığınız insanlara... (Nejat İşler)
* Geçmişe bakmıyorum artık! Geçen geçti, giden gitti... Dün dündü, derken bu gün bile bitti... Hani demişti ya Mevlâna; Şimdi yeni şeyler söylemek lazım işte söylüyorum! Güzel olacak herşey... (Bilinmiyor)
* Teşekkür etmeyi ve özür dilemeyi bilmeyen insanları hayatımızdan çıkarma işlemine SAĞLIKLI YAŞAM denir. (Bilinmiyor)
* Ben kim miyim? Sevmesini bilene yürek, Yüreğini sunmasını bilene Kıymet, Savaşmasını bilene Zaferim. Duymasını bilene Ses, Çekmesini bilene Nefes, Gitmesini bilene Hedefim. Değerini bilene Can, Yaşamasını bilene Hayat, Ben yürekliyim. Yüreğimin karşılığında yürek isterim. (Bilinmiyor)
* Bir insanı bağışlamak kolaydır. Asıl zor olan ona yeniden güvenebilmektir. (Edebiyat ve Hayat)
* Nene dedim. Dedem sana hiç çiçek aldımı? Durdu ve şöyle dedi: Bana aldığı fistanların hepsi çiçekliydi. (Bilinmiyor)
* İç hesaplaşmaları hep kötü biter. O yüzden, muhasebesini yapmayacaksın yaşadıklarının, Ders aldın mı? Öğrendin mi doğruyu yanlışı? Tamamdır. Uzatmayacaksın... Her hesaplaşma düello ile biter uzatırsan. Ve kendine karşı şansı yoktur hiç kimsenin.! En iyi sen bilirsin çünkü, kendini nerden vuracağını... İç hesaplaşmaları hep kötü biter kaybedersin. (Bilinmiyor)
* Selam olsun umutlarını yitirmeyenlere. Selam olsun köklerini unutmayanlara. Selam olsun bende bende varım diyebilenlere... (Mustafa Saçkıra)
* Ben hiç umudumu kesmedim... En kötü günümde bile, dilimde iki kelime; Allah Büyüktür. (Şiir Dostları)
* Haksız yere yapılan herşeyin Allah tarafından sorulacağının ferahlığı içerisindeyim... (Cesaretin bittiği yerde esaret başlar)
* Bugün iyi ki varsınla göklere çıkaran, Yarın iki kelimesiyle yerin dibini gösterir. Bu yüzden söz konusu insansa; Güvenme, Alışma, Şaşırma! ( Nazım Hikmet)
* Oluruna bıraktım artık, gelişigüzel yaşıyorum hayatı. Denk gelirse mutlu oluyorum. Gelmezse canı sağolsun şeklinde ilerliyorum. (Bilinmiyor)
* Yeni yeni anlıyorum yorulduğumu. Öyle eskisi kadar hevesli değilim hiçbirşeye. Koşturmalar, yıkılmalar, tekrar kalkıp hadi bir dahalar. Maskelerde ağır gelmeye başladı. Hele şu güçlü görünmek için olanı yok mu? ağır geliyor artık yoruluyorum... (Bilinmiyor)
* Üzecekler seni, çok üzecekler. Aklına o zaman geleceğim işte... (Cemal Süreyya)
* Çok ağlattın, çok üzdün. Umarım vicdanın rahat değildir. (Bilinmiyor)
* Erkeğin vedası devrim gibidir, yenilikleri getirir. Kadının vedası darbe gibidir, herşeyi bir anda bitirir. (Seni çok özlüyorum)
* En çok da bana yazıklar olsun. Hiçbirşey hak etmemiş olmana rağmen deliler gibi çabalayışıma yazıklar olsun. Seni çok özlüyorum)
* Git rüzgâr oğluma onu nasıl sevdiğimi anlat. Mutluysa; usulca gel yanıma. Mutsuzsa; Annen her zaman yanında diye fısılda kulağına. Unutmasın yüreğim daima onunla. (Anlamlı sözler)
* Ve öğrendim ki hayatta hiç kimseye minnet etmeyeceksin. Çünkü; minnet ettiğin herkes, sonrasında kendini nimetten sayıyor. (Bilinmiyor)
* Biz insanları üzmemek için uğraşırken, onlar bizi kırıp geçiyor. (Kitap seli)
* Dibi yosun tutan denizlerle ilgilenme. Sen dağları seyret. Yenik düşüyorsan. Özlemlerine aldırma, kalbindeki o uçsuz bucaksız sevgiyi hisset. Işıklar sönmüşse ve karanlıksa onada aldırma. Ay ışığını seyret. Sabret... Sabret ki herşey hissettiğin kadar derin ve sonsuz olsun. Sabret ki herşey gönlünce olsun... (Mevlâna)
* Veda ettim beni üzenlere, huzursuzluk verenlere, iğneleyip yaralayanlara. Hoşçakalın ve her nerede iseniz; orda kalın. (Bilinmiyor)
* Bir kahve içesim geldi, birde seni göresim. (Bilinmiyor)
* Ben Allah'tan isterim. Verirse yüceliğidir. Vermezse imtihanımdır. (Bilinmiyor)
* Ufkunuzun neresi olacağını başkalarının kalemine bırakmayın. Ancak elinizde kurşun kalem de bulunsun. Gerektiğinde silip daha ilerisini çizebilmek için. (F.R)
* Edebim el vermez edepsizlik edene, Susmak en güzel cevaptır edebi elden gidene. (Yunus Emre)
* Öyle bir an gelir ki; Bazı yolların dönüşü, bazı hataların özrü, bazı insanların anlamı olmaz. (Turgenyev)
* Ezan oldum dinmedim. Bayrak oldum inmedim. Şehit oldum ölmedim. Adım müslüman soyadım Türk benim. (Bilinmiyor)
* Bir insan ancak, değerini bilenin yanında kıymetlidir. (Mevlâna)
* Başladığın cümleni kendin bitiremezsen, noktayı başkası koyar. (Kahraman Tazeoğlu)
* Senin yüreğin güzel olursa, sözün de güzel olur, yolunda güzel olur, sonun da güzel olur. Kötüler mi? Boşver onları sen... Herkes hak ettiğini elbet bir gün bulur... (Bilinmiyor)
* Sanma ki dert bir tek sende var, sendeki derdi nimet sayan da var. (Mevlâna)
* Baktım sevecek kimse yok. Bende yalnızlığı sevdim. (Bilinmiyor)
* Fırın küreği tam düzeldiğinde ekmek yapacak hamur bitermiş. İnsan işinin tam düzeldiğinde ne yazık ki ömür bitermiş. (Gönül Sofrası)
* Öyle puslu ki hava; Şeytan bile müslüman mintanı giyiyor. (Kazım Karabekir)
* Biz bu millet, Padişahlara, Şahlara, Şıhlara değil. Yalnız Allah'a kul olsun istedik! (Mustafa Kemâl Atatürk)
* İnsan kime kırılır? Dost dediğine. İnsan kime darılır? Can bildiğine. Ben sana kırgın ve dargınsam eğer; Suç sende değil, seni candan öte dost bilen bende. (Bilinmiyor)
* Dostum yok diye üzülmeyin. İlerde paranız çok olursa o da olur... (Bilinmiyor)
* Şık olmalı kadın dediğin! Gelişi, gülüşü, bakışı, duruşu... Hatta gidişi bile! (Cemal Süreyya)
* Herşeyin bir vakti var; Elbet gelecek... Mühim değil beklerim, elbet üzenlerde üzülecek. Bir söz vardı, sahi neydi? Gün gelecek, devran dönecek, herkes yaşattığını yaşayacak. İlahi adalete güveniyorum.! (Şairin acı sözleri)
* Hani birisi vardır;Canın sıkılınca derdini ona söylersin. Moralin bozuk olunca onunla gülersin. Ne kadar kötü olursan ol onun yanında kendini iyi hissedersin. İşte Allah sana öyle bir dost versin. (Bilinmiyor)
* Hayatınızın kalitesini, hayatınızdaki insanların kalitesi belirler. (Bilinmiyor)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder