12/30/2021

Yürek Acısının Sebebi

  Hiç yorum yok
Yürek Acısının Sebebi
İşte Yürek Acısına Sebep Olan Şey

Bu gece şimdi şu anda aklımdan geçen bir söz yazdım ve bu sözüde sayfamda paylaşmaya karar verdim.
Bana ne kadar katılırsınız bilmiyorum ama yürekte meydana gelen acının sebebi bana göre aşağıda paylaştığım resimdeki söz gibidir.
Önce paylaşımlarınız için yürek acısının sebebi olan sözün resimli halini yayınlayım sonra o sözü yazıya dökeyim.

YÜREKTEKİ ACI, DİLDEN GELİR. DİLİN ACI SÖZÜ, YÜREK YARALAR.
Kalbinizi kıran biri varsa, kırıldığınız birileri varsa, sözlerine incindiğiniz birileri varsa... Kısacası eğer içinizde bu söz uygun olanlarınız varsa paylaşımlarda bulunarak kırıldığınız, incindiğiniz kişilere mesaj olacaktır.
Ümidim hep "İnsan olan İnsanı Kırmasın" dır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder