2/19/2021

Dön Desem Dönemezsin Sev Desem Sevemezsin Seni Çok Özlüyorum Şarkısı Kimin? Kime Ait?

  Hiç yorum yok
Dön Desem Dönemezsin Sev Desem Sevemezsin Seni Çok Özlüyorum Şarkısı Kimin?  Kime Ait?
Kibariye'nin Söylediği Seni Çok Seviyorum Kimin Şarkısı? Seni Çok Özlüyorum Şarkısının Söz ve Müziği Kimin Kime Ait?

Seni Çok Özlüyorum şarkısını 2016 yılında yeni bir albüm çıkaran güçlü kadın seslerinden olan Kibariye'den bu şarkıyı dinlemekteyiz. Avrupa Müzik şirketi tarafından piyasaya çıkan albümde her şarkı güzel ve o güzel şarkılardan biride Seni Çok Seviyorum, Seni Çok Özlüyorum isimli bu şarkıdır. Seni Çok Özlüyorum şarkısının sözleri Ercan Demirel imzalıdır. Ercan demirel bu şarkının sözlerini yazmakla kalmayıp bestesinide yapmıştır.
Seni Çok Özlüyorum sözleri: Ercan Demirel
Seni Çok Özlüyorum bestecisi: Ercan Demirel

Seni Çok Özlüyorum Şarkısının Sözleri
Diken diken batıyor sensizlik
Kalbime hükmediyor ayrılık
Gönlüme zor geliyor yaşamak
Senden sonra gülemedik
seni çok özlüyorum

Acılarımın haddi hesabı yok
Mutluluğuma inan bir tanık yok
Yüzümde bir gamzen tebessümün yok
Senden sonra gülemedim

Dön desem dönemezsin
Sev desem sevemezsin
Seni çok özlüyorum
Dünyanın kahrını
Can evim olmadan
inan hiç çekemiyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder