2/19/2021

Berkay'ın Söylediği Terketmek Ne Kadar Kolay Sen Kolay Olanı Seçtin Kimin Şarkısı Kime Ait ?

  Hiç yorum yok
Berkay'ın Söylediği Terketmek Ne Kadar Kolay Sen Kolay Olanı Seçtin Kimin Şarkısı Kime Ait ?
Her Sevgide Bin Ah Ettim Şarkısı Kimin? Gençliğime Eyvah Ettim Şarkısı Kime Ait?

Terketmek Ne Kadar Kolay Kimin Şarkısı? Terketmek Ne Kadar Kolay Şarkısının Söz ve Müziği Kimin Kime Ait?

Terketmek Ne Kadar Kolay isimli şarkıyı benim bildiğim ilk defa imparator İbrahim Tatlıses'ten dinledik yani ben ilk kez ondan duydum. 2016 yılında ise Terketmek Ne Kadar Kolay isimli şarkıyı sanatçı Berkay'da albümünde seslendirdi. Avrupa Müzik şirketiyle çıkan albümdeki Terketmek Ne Kadar Kolay şarkısının sözleri Ali Tekintüre imzalıdır.
Terketmek Ne Kadar Kolay söz yazarı: Ali Tekintüre
Terketmek Ne Kadar Kolay bestecisi: Yavuz Durmuş

Terketmek Ne Kadar Kolay Şarkısının Sözleri
Terketmek ne kadar kolay
Sen kolay olanı seçtin
Önce benden sonra senden
Sonra da aşkımızdan geçtin

Yıkılasın demem sana
Yıkılma ki ölmeyesin
Neler çeker insan neler
Bir düş ki sende göresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem
Gülemem ben yalan dünyada

Tanrım sonsuz sevgi versin
Kalbin tapar gibi sevsin
Dilerim benden fazla sev
Sev ki sende gülmeyesin

Köşe bucak aramayıp
Bir ümide sarılmayıp
Öğren aşka vurulmayı
Öğren ki zormuş diyesin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem
Gülemem ben yalan dünyada

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder