12/30/2021

Sabri Abi Nah Buraya Yazıyorum

  Hiç yorum yok
Sabri Abi Nah Buraya Yazıyorum
Birgün Bizimde Çiçeklerimiz Açacak Sabri Abi Nah Buraya Yazıyorum
Bu gün bu notta yazılanlara cidden çok güldüm.
Ankara Natavega Alışveriş Merkezinde bulunan sevgi tüneli denen bir kısım vardı halâ duruyormu bilmiyorum ama sevgiye dair düşüncelerin mesajların küçük bir kağıt parçasına yazılarak o kağıt kırmızı bir tül üzerine iğneleniyordu. Nelerin yazdığını birgün merak edip okudum. Sevgiye dair mesajların yer alması gereken yerde iş için dilekmi ararsınız, bebek için duamı ararsınız, üniversite sınavında iyi bölümmü ararsınız... kısaca amaç dışı bir sürü yazılar yer alıyordu. Ama kimilerine gülmemek elde bile değildi. Gerçektende "yahu nasıl düşüncelere sahip insanlar var" bile dedirtiyordu.
Gelelim bugün güldüğüm mesaja...
Osman isimli bir vatandaş sevgi tüneline komik bir üslupla mesaj yazmış ve o mesaja Mahmut Kılıç isimli bir vatandaşında verdiği karşılık bir ayrı komik bir üslup. Gelin o mesajı okuyun... Sizin fikriniz ne olacak? Paylaşabildiğiniz kadar paylaşın taki paylaşımlarınız Osman'a, Sabri'ye ve Mahmut'a kadar gitsin..:)))) yazdıklarının birgün web sitesinde haber olacağı akıllarına gelirmiydi acaba? Bu sayfayı gördüklerinde yüzlerindeki ifadeyi görmek isterdim... Ünlü 3'lü oldunuz Tebrikler...:)))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder