2/19/2021

Dünya Gözüyle Son Kere Görem Seni

  Hiç yorum yok
Dünya Gözüyle Son Kere Görem Seni
 Bir Kere Sevmek Seni Şiiri

Bir insanın bir kere aşık olup, aşık olduğu kişiyi kaybedince yaşadığı duyguların yer aldığı bir şiir. Aşık olup aşkını yitirenin hissettiği bir sevda coşkusu, heyecan, merak,ayrılık, aşkın derecesi ve bunlara benzer duygular. Ziyaretçilerimizin aşağıdaki şiir hakkındaki yorumunu merakla bekliyoruz. Fikirlerinizi yorumlarınızda belirtirseniz memnun kalırız.

SENİ
Gönlümde coşan sele,
Açılmamış gonca güle,
Aleme ele güne,
Soram seni soram seni.

Sığdıramam yere göğe
Girmişsin kalbime bir kere,
Dünya gözüyle son kere,
Görem seni görem seni.

Tarif edemem bendeki seni,
Sen kaybettin bendeki beni.
Yüreğime akan demi,
Sor gecelere gecelere.

Güneşi görmez oldum,
Bir zındanda yaşıyorum.
Gülmeyi unuttum ağlıyorum.
Sil gözlerimi gözlerimi.

Yazan: N.T
Şiirn Yazıldığı Tarih 22-ŞUBAT-2007

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder