9/10/2021

Bakırları En Zahmetsiz En Kolay Parlatma Neyle Yapılır Nasıl Yapılır?

  Hiç yorum yok
Bakırları En Zahmetsiz En Kolay Parlatma Neyle Yapılır Nasıl Yapılır?
Bakır Eşyalar En Güzel Nasıl Temizlenir Neyle Temizlenir Parlatılır?
Bakır süs eşyaların, bakır mutfak eşyalarının parlatılması...
Altın gibi değerli eşyalardan olan bakırı hemen hemen sevmeyen pek yoktur. Ancak bakır güzel olduğu kadar karardığı zaman parlatılması ve temizliği bir çok hanım tarafından yakınmalara sebep olmuştur.
Bu yaz yani 2015 yazında bir tesadüf eseri bakırın çok kolay temizlendiğini ve kolay parlatma yolunu buldum. Acaba gerçektende kararan bakır cezveler tavalar çaydanlıklar böyle kolay temizlenirmi parlarmı diye deneme yaptım sonuç çok olumlu oldu.
Eğer evinizde bakır süs eşyası, bakır tencere, bakır tava, bakır cezve, bakır tepsi gibi eşyalarınız varsa ve kararmışsa bir kaç tane domatesi rendeleyin ve kaynatın sonrada kaynatılmış domateslerin için bakır eşyalarınızı koyun ve biraz bekletin sonuca inanamayacaksınız.
Hani teadüf eseri yaz ayında bakır temizlemeyi parlatmayı buldum demiştim ya.  işte bu yaz kışa domateslerden melemenlik hazırlıyordum kaynayan domateslerin içine daldırdığım bakır cezvem pırıl pırıl oldu çok şaşırdım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder