9/12/2021

Sevgiliye En Yeni En Anlamlı 2022 Yeni Yıl Mesajları Yılbaşı Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgiliye En Yeni En Anlamlı 2016 Yeni Yıl Mesajları Yılbaşı Mesajları
En Güzel 2022 Yeni Yıl Mesajları Sevgiliye 2021 Yeni Yıl Mesajları

Sitemizde bulunan mesajların çoğu başka sitelerce paylaşılmış. Dolayısıylada bizim orjinal olarak yazdığımız mesajlar yayılıp bir çok kişi tarafından bilinir hale gelmiş.
Bu defa 2022 senesinin ilk gününe özel olarak yani yılbaşı gecesine özel olarak yine orjinal yazdığımız, bütün sevdikleriniz için paylaşabileceğiniz yeni yıl yani yılbaşı mesajları yazdık. Elbette bu yazdıklarımızda başka sitelerce alınıp yayılacak ama neden yeni yılın ilk gününe sevdiğiniz için en yeni yılbaşı mesajını siz paylaşmayasınız.
Tüm Sevenler için aşağıdaki 9 adet yeni yazılmış orjinal, duygusal, düşündürücü, manalı, anlamlı yeni yıl mesajları sizler ve sevdikleriniz içindir.
Mutlu Senelere Hep Birlikte İnşallah...!

* Eyy Güzel Yüzlüm, Yüzünü Güzel Kılan Güzel Gözlüm, Eyy Atatlı Dillim Hoş Sözlüm, Seviyorum Seni Yok Başka Sözüm. Sevda Denizinde Aşka Birlikte Yelken Açtığım Ömür Yoldaşım. Nice Güzel Yıllara Birtanem..!

* Geçen Yıl Kimseden Birşey İstemedim. Geçen Yıl Kimseye Hiçbirşeyimi Vermedim. Bu Yıl Sen Varsın. Senden Ömür Boyu Senin Aşkını İstiyorum. Bu Yıl Sana Kalbimi Elimle Sundum. Yeni Yıldan Beklentim Seninle Geçecek Bir Ömürdür... Mutlu Yeni Yıllara...

* Benim Kalbim Aşk Coşkusuyla Akan Bir Çağlayan ve Sevgiyle Dolu Bir Deryadır. Bu Deryada Sadece Senin Bulunmana İzin Var. Bir Başkası Olmadı Omayacak... Seni Seviyorum Yeni Yılın Kutlu Olsun...!

* Ne Varsa Alemde O vardır Ademde Demişler, Ben Bir Dünyayım. Dünyanın Gözü Amasra İse, Benimde Gözüm Sensin...! Seni Seviyorum Mutlu Yeni Seneler Gözüm...!

* Hadi Bil Bakalım.! Sağ Elimde Ne Var? Sol Elimde Ne Var? Sağ Elimde Kalbim Var Sana Verdiğim. Sol Elimde Yüzüğüm Var Senin Eşinim...! Mutlu Seneler Biricik Eşim...!

* Gözümün Gördüğünü Fiziksel Severim Ama Yüreğimin Gördüğünü İse Ruhumla Severim..! Sen Benim Ruhumun Ruhunu Sevdiği Varlıksın. Sen Bana Allah'ın Verdiği En Büyük Lütufsun..! Dünya Hayatındada Ahiret Hayatındada Yalnız Seveceğim... Nice Mutlu Huzurlu Yıllara Sevdiğim..!

* Bu Dünyada Beni Ben Yapan Canım Sevdiklerim... Geride Bıraktığımız Yıllarda Hep Yanımda Oldunuz. Yeni Yıldada ve Gelecek Yıllardada Yanımda Sadece Yine Sizler Olun..! Gerçek Sevdiklerimin Gerçek Sevenlerimin Yeni Yılını Kutluyorum...!

* Sana Söyleyemediğim Sevgimi Kilimlere Nakşetmek İstedim. Yapamadım. Sevginle Beraber Yüreğimin Öyle Bir Derininde Gizlisinki; Seni Kilimlere Nakşetmek Seni Açığa Çıkarmak Olurdu. Halbuki Sen Her Zaman Olduğu Gibi Bana Özel Kalmalısın... Kalbimin Gizli Yanı, Mutlu Yeni Yıllar..!

* Sevdiğim Yüreğimin Sesi Olup Notalara Dökülse, Ne Bir Dil Telaffuz Edebilir, Nede Bir Enstrüman Aşkımı İcra Edemezdi. Yüreğimdeki Aşka Yalnız Allah Şahit... Sana Olan Sevdamı Ancak Yüreğim Söyler Ama Oda Mahşere Kaldı. Mutlu Seneler..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder