Depresyona Giren Aşıkların Şiiri

aşk şiirleri
Depresyon
Depresyona Yol Açan Aşk

Aşkından ayrılanların şiiri...
Sevdasını kaybedenlerin şiiri...
Ayrılıktan hasta olanların şiiri...

DEPRESYON
Canımı alsalar
Böylesine acımazdı
Nefesimi kesseler
Böylesine boğulmazdım

Kalbimi söküp alsalar
Hiç böyle daralmazdım
Ruhumu hapsetseler
Böyle yalnız kalmazdım

Gözlerime mil çekseler
Bu kadar kör olmazdım
Beynimi parçalasalar
Böyle şuursuz yaşamazdım

Tüm varlığımı çalsalar
Sensizlik kadar üzülmezdim
Her bir yanımdan sıkıştırsalar
Seni bulamama çaresizliği yaşamazdım.
Yazan: N.T 
Tarih: 31 Mart 2006

Depresyona Giren Aşıkların Şiiri Depresyona Giren Aşıkların Şiiri Reviewed by bizim zaman on 11/18/2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Yorumlarınızla Bize Destek Olabilirsiniz

Blogger tarafından desteklenmektedir.