2/19/2021

Yağmurlar Yağdır Bana Üşüyorum Sarıl Bana -Yalnızım

  Hiç yorum yok
Sensiz Ben Yalnızım
Canım Ben Bugün Doğdum

Sevip ama sevdiğine inandıramayanların şiiri...
Sevdiğini yanında hissetmek isteyenlerin şiiri...
Sevdiğinin yokluğunda büyük yalnızlık çekenlerin şiiri...
Sevgisine sevdiğine karşı hasret duyup kendini esir gibi hissedenlerin şiiri.

YALNIZIM
Yağmurlar yağdır bana
Üşüyorum sarıl bana
Tenim teninde can bulsun
Seviyorum seni anlasana

Yüreğimde acı sızım
Gizlediğim tek sırrım
Canım can yoldaşım
Sensiz ben yalnızım

Seninle anlam buldum
Sensizliğe esirmi oldum
Senelere hesap sordum
Canım ben bugün doğdum.
Yazan: N. T.
Tarih: Şubat 2006
Hüda Toprak tarafından bestelenmiştir.

Hüda Toprak Kim?
17 Ocak 1989 Ankara doğumludur.
Oğlak burcudur.
Hüda Toprak lise mezunu olup, Ankara'da çeşitli elit mekanlarda profesyonel olarak müzik alanında sahne almaktadır.
Hüda Toprak çok küçük yaşlarda basit bir org ve flüt ile müziğe başladı. Lise yıllarında bazı isimlerde gurplar kurdu. Kurduğu müzik gruplarından ilki Anıtsal rock müzik grubu, ikincisi gürültü rock grubu, üçüncüsü ve bu grupla bazı başarıya imza attıkları müzik grubunun ismi Grup Tragedy oldu. Şimdilerde Hüda Toprak yeni bir müzik grubu daha kurdu. Sözü ve bestesi Hüda Toprak'a ait olan Yazı Tura şarkısının adı, geçen yıl kurulan müzik grubunun ismi oldu.
Ankara'da Yazı Tura Müzik Grubu kurucusu ve solisti üyesidir.
Hüda Toprak'ın bestelediği çeşitli şarkılar vardır. Bestelediği şarkılardan en çok beğenileni Yazı Tura'dır.
Hüda Toprak'ı İnstagram adresinden takip edebilirsiniz
Hüda Toprak instagram adresi: @toprakhuda
Hüda Toprak'ın telefon numarası:
Hüda Toprak'ın youtube kanalı: Hüda Toprak
Hüda Toprak'ın youtube kanalı linki https://www.youtube.com/channel/UCzoBf2FAz9U-39gXsiyAYfA

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder