12/22/2021

Kaliteli Kruvaze Tül Stor Zebra Dikimi Yapan Mağaza Nerede?

  Hiç yorum yok
Kaliteli Kruvaze Tül Stor Zebra Dikimi Yapan Mağaza Nerede?
Ankara'da Kaliteli Stor Perde Kaliteli Zebra Perde Nerede Yaptırılır?

Daha çok hanımları ilgilendiren bir alandır tül, perde, stor ve zebra...
Bizde yeni aldığımız eve kruvaze tül, stor ve zebra yaptırdım. Bugünde taktılar.
İşçiliği nasıl olduğunu bilmiyordum sipariş verdim ve yapılan tül, stor ve zebrayı görünce işçiliğin çok güzel olduğunu gördüm. Sağolsun çok özenle yapmış.
Daha önceki evimize ünlü bir markadan tül, fon perde ve güneşlik diktirmiştim. O zamanlar çok yüksek bir rakam ödemiştik. Diktirdiğim tülün bir tanesinin üzerindeki simler dökülmeye başladı ve daha diktireli 3 sene kadar olmuştu. Aslında ünlü marka olan firma isminin kalitesini yaşatmak için bizi tüldeki simler konusunda uyarmalıydı ama uyarma yapmadı. 3 sene önce salon tülü, fonu ve güneşliği bize 1000 TL üzerinde malolmuştu ve üstelik o zaman birde %30 indirim vardı.
Şimdiki evimize ünlü marka olmayan ama ünlü markalara taş çıkartan bir yere kruvaze tülü, storu ve zebraları diktirdim. Kesinlikle abartmıyorum ünlü olmayan ama ünlü markalara taş çıkartacak kadar kaliteli dikilen malzemelerin işçiliği birinci sınıf diyebilirim üstelik çokta uygun fiyata. Diktirdiğim tülün, storun ve zebraların fiyatını yazmıyorum çünki zaman içinde piyasada değişiklikler olabiliyor ama gerçektende hem çok kaliteli işçilik, hemde çok ama çok uygun fiyata maloldu.
Tüllerini değiştirmek isteyen, yeni ev alan, yeni evlenen şu veya bu şekilde yeni tüle, stora yada zebraya ihtiyacı olan varsa, perdecinin yeri Ankara'da. Tam adres isteyenler içinde;
Dükkanın adı: Furkan Perde ve Ev Tekstili
Dükkan sahibinin Adı: Birol Çayır
Dükkanın Adresi: Gülizar Sokak
No= 13/B
Gülveren İstasyon Karşısı Mamak-Ankara
Dükkan Telefonu: 0312 319 33 17
Burası küçük bir dükkan ama yaptığı iş gerçekten büyük. Bilgi açısından söylemek gerekirse Furkan perdede sadece tül, stor ve zebra dikilmiyor. Ayrıca katlamalı perde, jaluzi perde, rustik perde, dikey perde, nevresim takımları, çeyiz gibi çeşitli ürünlerde dikiliyor.
Yukarıdaki resmi görsellerden koydum ama en kısa zamanda yaptırdığım tülün, storun ve zebralarında fotoğrafını çekip buraya koyacağım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder