9/09/2021

Zeo Jaweed Kum Gibi

  Hiç yorum yok
Zeo Jaweed Kum Gibi
Kum Gibi Zeo Jaweed

Bu akşam O Ses Türkiye yarışmasının çeyrek finalinin canlı yayını vardı.
Öyle aman aman rap müzik dinlemiyorum ama Zeo Jaweed'i çok başarılı buluyorum.
Genelde rap müziklerde sözlerin içinde çirkin kelimeler olurdu. Ama Zeo Jaweed'in söylediği rap şarkılarda hiç çirkin kelimeler yok özellikle bu çok hoşuma gitti. Çünkü Türkiye edepten yana...
Bu akşamki yarışmada çeyrek finalde Zeo Jaweed gerçekten hak ettiği birinciliği aldı.
Çok beğendiğim bazı sesler elendi. Özellikle gırtlağını, sesini Shakira'ya benzettiğim ve çok çok çok beğendiğim yarışmacı Yana Solomon'du ve malesef elendi. Ama ilerleyen zaman içinde müzik yapımcılarının böylesine dinletisi büyük bir sesi değerlendirmeleri ve bizlere sunmalarını umuyorum.
Bence O Ses Türkiye yarışmasında Zeo Jaweed birinci olur. Ama eğer birinci olamasada mutlaka ikinci olur. Çünki gerçekten çok başarılı üstelik müzikleride çok güzel.
Kum Gibi şarkısınıda Rap versiyonu ile ilk defa Zeo'dan dinledim çokta beğendim. Bundan önceki performanslarından birinde bir sağa bir sola sözleri geçen şarkının müziğide çok güzeldi. Ayrıca Hadise ile birlikte Nerdesin Aşkım şarkısınıda süper yorumladılar. Bakalım Zeo Jaweed O Ses Türkiye finali canlı yayınında performansları ne ve nasıl olacak? Ne diyelim başarılarının devamıı diliyorum. Ama Yana'yada elendiği için çok üzüldüm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder