9/09/2021

Ajda Pekkan Sağlık Durumu Ajda Pekkan Hastanede

  Hiç yorum yok
Ajda Pekkan Sağlığı ne durumda
Ajda Pekkan Yaşıyormu Öldümü?

Biraz önce haberlere göz atarken süper star Ajda Pekkan'ın hastaneye kaldırıldı başlığını gördüm. Hemen haberin devamını okudum.
Kendisini iyi hissetmeyen Süper Star Ajda Pekkan yardımcısıyla hastaneye gitmiş ve yapılan muayene sonucunda Süper Star Ajda Pekkan'ın kalp ritim bozukluğu olduğu ortaya çıkmış ve taburcu edilmiş.
Öyle bir başlığı görünce Allah korusun Süper Star Ajda Pekkan'ın sağlık durumunun çok ciddi olduğunu sanmıştım ve gerçektende üzülmüştüm. Ama çok şükür sadece bir kalp ritim bozukluğu sorunu varmış. Şimdi diyeceksinizki bu bir hastalık değilmi? Elbetteki hastalık fakat Sevgili Kenan Işık'ın durumunu bilmeyen yoktur, Süper Star Ajda Pekkan'ın kalp ritim bozukluğu tedavi edilebilir ya tedavi edilemeyen bir rahatsızlık olsaydı ne olacaktı.
O kadar dinamik enerji dolu birisi olan Süper Star Ajda Pekkan'ın hastaneye kaldırıldı haberi beni şok etmişti. Çünkü dediğim gibi o kadar çok enerji dolu biriki belkide hasta olmayı ona konduramadım. Allah sağlık şifalar versin. Bütün sanatçılarımızada sağlıklar sıhhatler ve şifalar diliyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder