1/03/2015

Mesleki Açıköğretim Lisesi Çağrı Merkezi İletişim Telefonları Numaraları

  Hiç yorum yok
Mesleki Açıköğretim Lisesi Çağrı Merkezi İletişim Telefonları Numaraları
Mesleki Açıköğretim Lisesi İrtibat İletişim Çağrı Merkezi Santral Telefonları ve Dahili Telefon Numaraları

Mesleki Açıköğretim Lisesi problemlerinizi ve sorunlarınızı çözemediğiniz durumlarda Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki Açıköğretim Lisesi 147 iletişim merkezi telefon numarasını arayınız. 09:00 - 18:00 ile 12:30- 13:30 saatleri arasında yazılı olan telefon numaraları cevap veremeyebilir. Çünki yemek arası mola veriliyor.

Mesleki Açıköğretim Lisesi Santral Numarası
0-312- 213 01 44

Mesleki Açıköğretim Lisesi Dahili Telefon Numaraları
1 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Kız meslek alanları 1172 / 1072
2 - Mesleki Açıköğretim Lisesi İmam hatip alanı 1058 / 1070
3 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Ticaret meslek alanları 1066 / 1071 / 1173 / 1065
4 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Endüstri meslek alanları 1207 / 1060 / 1062 / 1064
5 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Bilgi İşlem 1091 / 1065 / 1171
6 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Mevzuat 1061
7 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Mezun öğrenci diploma Birimi 1053 / 1070 / 1065
8 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Halkla ilişkiler Bürosu 1302 / 1303
9 - Mesleki Açıköğretim Lisesi işyeri açma 1055 / 1029

Mesleki Açıköğretim Lisesi Bölümlerinin e-Posta Adresleri

1 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Kız meslek e-posta Adresi
fzyalcin@meb.gov.tr
gsomuncu@meb.gov.tr

2 - Mesleki Açıköğretim Lisesi İmam hatip e-posta Adresi
ssarihan@meb.gov.tr
hasanarslan@meb.gov.tr

3 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Ticaret meslek e-posta Adresi
kdogan@meb.gov.tr
egunel@meb.gov.tr
ueryilmaz@meb.gov.tr
tacar@meb.gov.tr

4 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Endüstri meslek e-posta Adresi
irfancerci@meb.gov.tr
ebruozturk@meb.gov.tr
nedimcelik54@hotmail.com
raycan@meb.gov.tr

5 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Bilgi İşlem e-posta Adresi
edemirtasoglu@meb.gov.tr
baday@meb.gov.tr
tacar@meb.gov.tr
murataygun@meb.gov.tr

6 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Mevzuat e-posta Adresi
beroglu@meb.gov.tr

7 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Mezun öğrenci diploma Birimi e-posta Adresi
ssarihan@meb.gov.tr
selvinazyilmaz@meb.gov.tr
tacar@meb.gov.tr
murataygun@meb.gov.tr

8 - Mesleki Açıköğretim Lisesi Halkla ilişkiler Bürosu e-posta Adresi
latifkul@meb.gov.tr
ozlemmaol@gmail.com
fzyalcin@meb.gov.tr
hakocyigit@meb.gov.tr

9 - Mesleki Açıköğretim Lisesi işyeri açma e-posta Adresi
iocal@meb.gov.tr
mkozan@meb.gov.tr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder