2/19/2021

- Kıskandınmı Kız Beni Terk Eder Etmez Birine Kondun Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Kıskandınmı Kız Beni Terk Eder Etmez Birine Kondun Şarkısının Sözleri
Kıskandınmı Kız Sende Daha Güzelini Buldum Şarkı Sözünün Tamamı

Bir gün olsun anlamadın
İlle de inadına dayandın
Şimdi ortada bıraktın
Yalvarmaktan bıktım artık

Aşkıma ortak olmadın
Güzelim günlerimi çaldın
Belki de çatlatmak için
Son günlerde hiç aramadın

Şimdi pişman olu bana geri dönüyorsun
Ne yazik ki senden daha güzelini buldum
Bunu sen istedin, bunu sen istedin
Çatla patla, çatla patla, çatla çatla

Kıskandın mı kız beni terk eder etmez birine kondun
Kıskandın mı kız sende daha daha güzelini buldum
Çatladın mı kız suç bende değil ki sen kaşındın
Çatladın mı kız ben hep yalvardım sen inatçıydın
Çatla patla, çatla patla, çatla çatla

Anlattım deme anlamadıysan bir daha sor
Uslandım deme artık geri dönmek zor
Bunu sen istedin, bunu sen istedin
Çatla patla, çatla patla, çatla çatla.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder