11/15/2021

Devlet Malına Zarar Veren Çocuklar

  Hiç yorum yok
Devlet Malına Zarar Veren Çocuklar
Okul Bahçesinde Basket Potası Üzerine Çıkan Çocuklar


Bizzat kendim çektim bu videoyu ama telefonum iyi bir telefon olmadığı için görüntüler tam net değil. Bir okulun bahçesinde gençlerin ve çocukların oynadıkları basketbol potasının üzerine çıkmış 2 tane çocuk, potayı salladıkça sallıyorlar. orada oynayan daha bir sürü çocukların hayatı tehlikeye girdiği gibi, potanın üstüne çıkan çocuklarında hayatı tehlikede oluyor. Ayrıca bu bir suçtur. Devlet malına zarar veriyorlar. O pota bir kırılsa, yaralanan veya ölen çocukların yakınları okul yönetiminin yanısıra, belediyeyide suçlar. E şimdi suç kimde?  Bu çocukların anaları babaları nerede? Benim çocuğum nerede nasıl oynuyor diye bir bakmazmı? "Saldım Çayıra, Mevlam Kayıra" hesabı...
Keşke telefonum iyi bir telefon olsaydıda görüntüleri daha net görebilseydiniz. Benim çekim yaptığımı potanınmüzerine çıkan çocuklar farkedince inmeye başlıyorlar. 1. videoda çekim yaptığımı görmedikleri görüntüler. 2. videodada çekim yaptığımı farkedince aşağıya inmeye çalıştıkları görüntülerdir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder