10/06/2021

Murat Göğebakanın Çıkardığı Full Bütün Albümler

  Hiç yorum yok
Murat Göğebakanın Çıkardığı Full Bütün Albümler
Murat Göğebakan'ın Çıkardığı Çıkardığı Albümlerdeki Şarkılar

9 Ekim 1968 Adana doğumlu olan Murat Göğebakan'ın bugüne kadar yapmış olduğu albümlerin isimleri ve şarkılar şöyle
ALBÜMLER:
Ben Sana Aşık Oldum, Sen Rahatına Bak, Tek Suçum Seni Sevmekmiş, Merhaba, Sindomax, Ay Yüzlüm, Yaralı, Aynı Mahallenin Çocukları, Sana Olan Aşkım Şahit, Geçmişten Geleceğe Yunus Emre, Sevgiliye, Bahar, Aşıklar Yolu, Aşkın Gözyaşları

ŞARKILAR:
Çağrışa, Karagözlüm, Ben Sana Aşık Oldum, Hasretimsin, Bahar Yağmurları, Selvi Boylum, Yedin Beni, Ah Ömrüm, İçimdeki Kavga, Gafil Gezme Şaşkın, Sen Rahatına Bak, Unuturmuyum Seni, Dert Etme, Seni Sana Bıraktım, Vefasız, Kara Sevda, Vay Bana, Unut, Vallahi Görmedim, Çağrı, Seninle Hayal Kurmayacağım, Göç, Anlasana, Benim Tek Suçum seni sevmekmiş, Bir Sen Kaldın, Gardiyan, Şimdi, Dön Bana, Ve Ölüm, Malabadi Köprüsü, Çapkın, Merhaba, Geceler, Korkirem, Yemininmi Var, Sevda Türküsü, Gitme Turnam, Yar, Ağlarsa Anam Ağlar, Erenler Sofrası, Yekte, Ay Yüzlüm, Turnalar, Vazgeçilmiyor, Ağlarım, Naze, Namus Belası, Bugün, Gitme, İşte Öyle Sevdim, Keşke Tanımasaydım Seni, Yaralı, Diğer yarım, Duy beni, Bu Aşkın Sonunda, Seninle İlk Defa, Efsane, Karanfil kokan yarim, 2023, Ölmeye Geldim, Ve Sen Gidiyorsun, Selvi boylum, Sormalı, Sevgi Üşümez, Minör Şarkı, Hasretler Ayrılıkla Başlar, Divane, Bebeğim, Bazen Sorardım, Ağlamazdın Anam, Ara Beni Yar, Akdeniz Akşamları, Sana olan aşkım şahit, Bir sonbahar goncası, Gözleri deniz kokan yarim, Unutmadım, Yaktı beni, itiraf ediyorum, Gönül, Sen Kadar, Sultanım, Aşk, Gülpembe, Sen Yoktun, Ayrılmam, Güz Yaprakları, Ellerini Çekip benden, Sevdim, Bu ne dünya kardeşim, Gözleri kara yarim, Aşkın ellerinden, Aşkından yanar yüreğim, Beni sorma bana, Bir sakiden içtim şarap, Biz dünyadan gider olduk, Dertli dolap, Dervişlik dedikleri, Gelin tanış olalım, Gurbet ellerde, Hümanizm, İlim ilim bilmektir, Meleklerde bilmez ola, Taştın yine deli gönül, Yunus Emre suiti, Ağladıkça, Aşıklar yolu, Gülmedi talihim, Kader, Karagül, Kör bıçak, Seni benim kadar kimse sevemez, Sevdim seni, Yangınlardayım, Yürektesin, Ayrılacağım, Gelmiş bahar, Haberin varmı, İnşallah, Kapına kırmızı bir gül bıraktım, Tapılacak kadınsın, Unutmam seni, Unutulan, Vurgunum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder