9/10/2021

Ankarada Kaliteli İşçilikle Mobilya Üretimi

  Hiç yorum yok
Ankarada Kaliteli İşçilikle Mobilya
Ankarada En Kaliteli Mobilya Yapan Firma Hangisi?
Ziyaretçilerimle bir konu hakkında paylaşımda bulunmak istedim. Bir kaç gün önce antreye alt kısmı lambir üst kısmı ayakkabı koymak için dolap olan bir ünite yaptırdım. Daha önceden almış olduğumuz ayakkabılığın kalitesi rengi çok hoşumuza gittiği için onu başka amaçla kullanmak istemedik. İstedikki yine ayakkabılığımız dursun ama yanına bulabilirsek aynı malzemeden lambir yaptıralım dedik.
Binamıza bir mobilya ustası gelmişti, bizde bir fiyat alalım, hemde düşündüğümüz yere, düşündüğümüz gibi birşey yaptırabilirmiyiz bir soralım dedik. Ustayı çağırdık. Sağolsun geldi ve düşüncelerimizi paylaştık. Mobilya ustası düşündüğümüzün olabileceğini fakat, lambir ve dolap için, kullanmakta olduğumuz ayakkabılığın malzemesinden olup olmadığı veya ona yakın tonlarda olabilecek, ağaç numunelerini sonraki hafta getireceğini söyledi. Dediği gibi yaptı. Mobilya ustasının adı bu arada İsmail, İsmail bey elindeki ağaç numunelerini bize getirdi ve ayakkabılığın aynısı olan ağacın numunesini bize gösterdi. Tabi bizde tamam dedik ve siparişimizi verdik.
1 Ay sonra getirdiler monte ettiler. Ama önemli olan bu yazdıklarım değil. Önemli olan yaptıkları işti. Kolay kolay bir işçiliği beğenmem. Ama gerçekten çok kaliteli, çok muntazam ve çok titiz çalıştılar. Dolaplı lambiri şimdi kim görse hayran kalıyor. Hayran kalınacak kadarda var ama... Amacım yaptırdığım mobilyayı övmek değil. Eğer ziyaretçilerimizden mobilya üzerine bir şey yaptırmak isteyen varsa ve yazılarımdan esinlenipte onlara mobilya yaptırırlarsa ne demek istediğimi anlayacaklardır. İşçilik çok kaliteli...!
Firmalarının adını sordum, Model Mobilya Dekorasyon olduğunu söylediler. Başka neler yaptıklarını sordum. Ahşap ve mobilya üzerine herşey yapıyorlarmış. Kapı, mutfak dolapları, ray dolaplar, duvar üniteleri yani tv üniteleri, vestiyer vs vs. Ben şu an sıfır ev alacak olsam herşeyimi en baştan model mobilya dekorasyona yaptırırdım. Ama bu kaliteli işçilikle malesef çok geç tanıştım. Ben model mobilyanın internet adresini yazacağım. İnternet sitesinde iletişim, adres bilgileri yanısıra ürünleride görebilirsiniz. Ürün resimleri pek iyi çekilmemiş ama sitedeki resimler sizi aldatmasın. Model mobilya dekorasyon firmasının web sitesi aşağıda yazdığımız linktir. Adresi kopyalayıp, bilgisayarınızın arama adres çubuğuna yapıştırıp enter demeniz yeterli olacaktır.
https://www.modeldekorasyon.com.tr/anasayfa.php

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder