2/19/2021

Aniden Gelen Aşk, Ani Gelen Büyük Aşk Hikayesi

  Hiç yorum yok
Büyük Aşk Hikayesi
Aşkın Zirvesi Nasıl Olur?

SEVDİM SENİ
Bilmeden sevdim seni,
Sözlerin doğrumu yoksa yalanmı?
Dürüstmüsün yoksa alçakmı?
Gerçekmisin, sanalmı?
Sevdim seni! Bilmeden sevdim.

Bilmeden sevdim seni,
Bir fedakarlık bile görmeden,
Sen bana, ben sana gelmeden
Yüzünü göz ile görmeden,
Sevdim seni! Şuursuzca sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Usulca, sessizce sevdim.
Yürekte, feryatla sevdim.
Hiç kimseye söylemeden sevdim.
Sevdim seni! Nefes gibi sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Ellerini tutmadan, sesini duymadan,
Kokunu hiç almadan,
Ne yada kim olduğunu bilmeden,
Sevdim seni! Hasretle sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Tenim tenini tatmadan,
Dudağına buğse kondurmadan,
Bir kez olsun okşamadan,
Kollarımla seni sarmadan,
Sevdim seni! Arzuyla sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Şairin şiiri gibi,
Yazarın romanı gibi,
Ressamın portresi gibi.
Sevdim seni! Değerli kılarak sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Ekmek gibi, su gibi,
Adını yazarak akan, kan gibi.
Titreyen beden, çarpan kalp gibi
Sevdim seni! Canı gönülden sevdim!

Bilmeden sevdim seni,
Dokunduğum ağaç, bastığım toprak gibi.
Görkemli, heybetli dağlar gibi sevdim.
Denizler, okyanuslar gibi sevdim.
Sevdim seni! En derin duygularla sevdim!
Yazan: N.T
Tarih: 30 Ekim 2006

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder