2/19/2021

4 Kıtalık Dini Şiirler 3 Kıtalık Dini Şiirler, Kısa Yazılmış Dini Şiirler

  1 yorum
4 Kıtalık Dini Şiirler 3 Kıtalık Dini Şiirler
3 Kıtalık 4 Kıtalık ve Kısa Yazılmış Yürekten Gelen Dini Şiirler.

Bir insanın içten içe dinine İslâm'a duyduğu sevgiyi anlatan ve insanın kendini yargılayan, amatörce yazılmış şiirler.

SORDUM
Sordum adın ne?
Dedi ki gül
Sordum kokun ne?
Dedi ki mis
Sordum kardeşlerin nerde?
Dedi ki dalımda
Sordum vatanın nere?
Dedi ki toprak
Sordum tahtın nerde?
Dedi ki gönülde
Sordum senin gönlün nerde?
Dedi ki kabede.
Yazan: N.T

***

YOK
Boşa geçti bir ömür
Yaşamaya gücüm yok
Gönül oldu bir esir
Kurtulmaya mecalim yok.

Hayat beni uyutmuş
Dünya bana tuzak olmuş
Bu ne zor yokuşmuş
Ölmeye cesaretim yok.

Bakıp durduğum iki şey
Biri sema biri toprak
Biri uzak diğeri yakın
Ama girmeye hazırlık yok.

Şah damarımdan daha yakın
Her nefeste adını andığım
Türlü lütufları veren rabbim
Huzuruna çıkmaya yüzüm yok.
Yazan:N.T

***

GÜNAHKÂR
Her şeyde kırdım nefsimi
Bir yerde ezdi beni
Döndür Rabbim beni geri
Merhamet et günahkarım.

Kabir beni kabul edermi?
O, nasıl kulsun demezmi?
Melekler yüzüme bakmaz
Peygamber şefaatte bulunmaz.

Zevki sefaya düşmüş gönül
Nasıl hesap verecek bu dil
Çehreler viran, perişan
Çıkmak için yüz gerek.
Yazan: N.T

1 yorum :