12/30/2021

2021 Araba Arkası Yazıları, 2021Güzel Araba Yazıları

  Hiç yorum yok
Araba Arkası Yazıları
Komik Anlamlı 2021 Araba Arkası Yazıları

* Direksiyonu Tespih Yapmışım Sallıyormuşum, Geleni Geçeni Solluyormuşum.
* Ehliyetliysen Çık Yola, Ecele Susadıysan Bas Gaza.
*Angaranın Yolları, Tehlikeli Kızları.
*Trafikte Kurala Uyarım, Aşkta Kural Tanımam.
*Kelle Koltukta, Gözümüz Dikizde Gideriz.
* Cennette Bir Yıl Kalacağıma, Seninle Bir Gece Yeter.
* Hedefimiz İbre Sonu, Allahım Sen Bizi Koru.
* Baba Ben Vatan Borcumu Ödemeye Gidiyorum, Sende Benim Borçları Öde.
* Ya Geç Karşıma Ez Beni, Ya Çekil Kenara İzle Beni.
* Tüplü ve Daha Öfkeli.
* Dar Geliyorsun Artık Dar, Başkent Olsan Neye Yarar.
* Neskafe Bile Üçü Bir Arada, Ben İse Hala Yalnızım.
* Azraile Mesaj Attım Gel Beni Al Diye, Oda Mesaj Atmış Sahte Dostlara İnat Yaşa Diye.
* İstanbul Boğazında Değil, Ankaranın Ayazında Sevdik.
* Maziye Bakma, Mevzu Derin.
* Mecnun Bilseydi Fatoş Sevgisini, Severmiydi Hiç Leyla Zillisini.
* Beni Unut Dedin Unuttum Ama Bu Sefer Başkası Takıldı Kafama.
* Otobüsçü Değilizki Hostesimiz Olsun, Taksici Değilizki Manitamız Olsun. Bizde Sebzeciyiz Arkadaş Yolumuz Açık Olsun.
* Kamyon çeker 10-20 ton, Gönlüm Çeker Paris Hilton.
* Rahmetli Babanda Sollardı.
* Arkadaşın Çok Olur, Zor Gününde Yok Olur. Benden Sana Akıl, Aklın Varsa Tek Takıl.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder