2/19/2021

Sabahlar Uzak Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Sabahlar Uzak Sözleri

  Hiç yorum yok
Sabahlar Uzak Sözleri
Sabahlar Uzak Şarkısını Kim Yazdı Sabahlar Uzak Şarkısını Kim Besteledi

"Sabahlar Uzak" şarkısının sözleri bestesi Kayahan'a aittir.
Kayahan 1993 yılında çıkardığı SON ŞARKILARIM albümünde ilk seslendiren sanatçıdır.
"Sabahlar Uzak" şarkısını daha sonra güçlü seslerden olan Ebru Gündeş seslendirmiştir.
Ebru gündeş "Sabahlar Uzak" şarkısını 2001 yılında AHDIM OLSUN isimli albümünde 3. sıradaki şarkı olarak yorumlamıştır.

Sabahlar Uzak Sözleri:
Sabahlar Uzak Bu Sevda Tuzak Bana
Çok Zaman Geçti Sabrım Yok Yarınlara Kaçıncı Hasret Kaçıncı Yalnızlığım
Sigaramın Ucunda

Şimdi Yanımda Yanımda Olacaktın
Bıraktın Beni Sevda Yokuşlarında
Kuşlar Uçurdum Akşamdan Sabahlara
Sigaramın Ucunda

Yanar Hasretin Vurur Canevimden
Ellerime Kelepçeler Vurur

Gel Vefasız, Gel Vicdansız
Çağırmazdım Acil Olmasa
Gel İnsafsız, Ah Kitapsız
Yanıyorum Arzularınla

Aynalarda Gözyaşım Var
Ağladıkça Yangın Çıkar Gözyaşlarımdan
Aynalarda Hatıralar
Dayanamam Firar Eder Aklım Başımdan

Gerçekten İnanıp Sevseydin Beni
Böyle Sabahları Beklermiydim Hiç
Çoktan Yanımda Olurdun Çoktan
Gece Üç Beş Nöbetlerine Dikmezdin Beni
Sensiz Kaldığım O İlk Günden Beri
İçimde Bir Umut Vuslata Dair
Seni Aramıyor Seni Sormuyorsam
Bu Senden Vazgeçtim Demek Değildir
Bir Daha Böyle Sevecek Olsam
Bir Kalemde Silerdim Seni.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder