2/19/2021

Hayat Öpücüğü Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Hayat Öpücüğü Sözleri

  Hiç yorum yok
 Hayat Öpücüğü Sözleri
Hayat Öpücüğü Şarkısını Kim Yazdı Hayat Öpücüğü Şarkısını Kim Besteledi

"Hayat Öpücüğü"  söz Reşit Gözdamla
"Hayat Öpücüğü"  beste Bülent Ay ve Reşit Gözdamla
"Hayat Öpücüğü"  Düzenleme Mer Ali İçelli

"Hayat Öpücüğü"  şarkısını ilk olarak Murat Boz seslendirmiştir. Murat Boz 2011 senesinde çıkardığı AŞKLARIM BÜYÜK BEDEN isimli albümünde, albümün 1. sırasındaki şarkı olarak yer vermiştir.

"Hayat Öpücüğü" şarkısını seslendiren başka profesyonel sanatçılar olduğunu bilen ziyaretçilerimiz varsa, yorumlarında belirtlemeleri halinde müzik bilgisine katkıda bulunmuş olacaklardır. Sağlayacağınız katkılar için şimdiden teşekkür ederiz...!

Hayat Öpücüğü Sözleri:
Habersiz geçivermiş yıllar dün gibi hatıralar
Takvimlerden sonbahar gibi dökülmüş yapraklar
Anladım ki hala özlüyorum elimde olmadan
Sendin sığındığım liman

Nefesini kokunu
Kalbime eşsiz dokunuşunu
Derinde izler
Nasıl unuturum yokluğunu

Arıyorum akıp giderken ömür
Bir haberini almaya razı gönül
Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür

Gece yarıları ecel saatler
Başımıza gelen kırık hayaller
Hayat öpücüğüm dudaklarında
Buna ölünür

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder