8/27/2013

Sevgiliye Aşk ve Sevgi Mesajları

  Hiç yorum yok
Aşk ve Sevgi Mesaj örnekleri
Sevgilime En Yeni Aşk Mesajları Sevgilime Romantik Duygulu Aşk Yazıları

Merhabalar; yine en son aşk mesajları, en yeni aşk mesajları, en orjinal aşk mesajları, sevgilime aşk mesajları, aşkıma duygusal mesajlar, biricik aşıma sevgi sözleri, uzun aşk mesajları, kısa aşk mesajları, hayatımın aşkına aşk sözleri ve sevgiliye en güzel aşk sözleri ile sayfamızda birlikteyiz.
Ağustos ayı içinde ilk ağızdan çıkan ve hiçbir yerde bulamayacağınız aşk ve sevgi mesajlarını ilk kez siz değerli okurlarımızla paylaşacağız.
Sayfamızdaki aşk mesajlarını beğenirseniz lütfen paylaşmayı unutmayınız.
Aşk ve Sevgi mesajlarını telefon mesajlarında ve Facebook duvar yazılarındada paylaşabilirsiniz

Sevgiliye Aşk Mesajları, Sevgiliye Sevgi Mesajları:
* Ahirette Cennetle Mükafatlandırılacaksam, Senin Olmadığın Cennet Bana Cehennem Gibi Olur.Sen Varsan Eğer Herşey Seninle Anlam Bulur.

* İç Dünyam Dediğim Kalbim Öyle Büyükki! Ve Kalbimin Heryeri Sen ve Senin Sevginle Dopdolu.

* Aşkım! Ben Gecenin Karanlığını Senin Gözlerinde Gördüm ve Sevdim. Ben Güneşi Senin Bedeninde Gördüm ve Sevdim. Ben Sonsuzluğu Seni Sevdiğim Zaman Sevdim. Ben Ayrılığı Sana Kavuşacağım Zaman Sevdim. Ben Baharları Sana Aşık Olduğum Zaman Sevdim. Ben Gülleri Bana Tebessümle Baktığında Sevdim. Kısacası Ben Hayatı Yalnız Seninle Sevdim.

* Cantanem! Sen Seni yalnız Seninleykenmi Seviyorum Sanıyorsun. Ben Seni Sensizkende Seviyorum ve Daimada Seveceğim..!

* Kalbimin Yaşadığı ve Yaşattığı Tek Aşkı..! Benim Varlığımı Bilmesende, Beni Hiç Görmesende, Benim Yanımdan Bile Geçmesende ve Seni Ne Kadar Sevdiğimi Hiç Bilmesende, Bir Ömür Hep Seni Seviyor Olacağım. Sen Benim Bana Bile Sır Olan Sevdiğim Aşık Olduğum Tek İnsansın..!

* Aşkım! Hayatta Hep Kaybettim. Ama Bu Hayatta Tek Kazancım Yalnız Sensin..! Sen Benim Yaşantımda Tek ve En Değerli Ödülümsün...! Seni Seviyorum..!

* Aşka Kumar Gözüyle Bakanlar Birgün Gelir Kaybeder. Birtanem Aşkımız Sonsuz Olsun Diye Ben Sana Hep Kaderim ve Ömrüm Diye Baktım. Seni Çok Seviyorum..!

* Sevgilim..! Seni ve Aşkımızı Kalbimde Muhafaza Etmeyi Bildiğim Kadar, Seni Delicesine Sevsemde, Bana Yaptığın Yada Yapacağın Hatalarında Seni ve Aşkımızı Kalbimden Söküp Atmayı Bilecek Kadarda Gururluyum.

* Kalbime Zorla Girmek İstiyorsan Şunu Peşin Söyleyim. Bu Kalbe Zorla Giren, Çıkmak İstediğinde Çok Daha Zor Biçimde Bedel Ödeyerek Çıkmak Zorunda Kalır.

Not: Diğer Mesajları Görmek için kategorilerden MESAJLAR bölümünden bakabilirsiniz.

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, samimi, içten, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder