8/25/2013

Açıköğretim Lisesi 2013-2014 Birinci Dönem Yeni Kayıt Tarihi

  Hiç yorum yok
aöl Birinci Dönem Yeni Kayıt Tarihi
AOL Açıköğretim Lisesi 2013-2014 Birinci Dönem Yeni Kayıt Tarihi Ne Zaman?

Şu yada bu şekilde lise eğitimini yarıda bırakanlar ile liseye hiç gitmemiş olanlar için eğitimlerine devam etmek isteyenler AOL açıköğretim lisesine kayıt yaptırarak eğitim hayatlarına devam edebilirler.
AOL Açıköğretim lisesi 2013-2014 eğitim yılı 1.Dönem yeni kayıt işlemleri 26 Ağustos 2013 tarihinde başlıyor.
Yeni kayıtlar 7 Eylül 2013 tarihindede sona eriyor.
2013-2014 yılı 1.dönem yeni kayıt yaptıracak adaylar; Her yıl bir dönem için 25 TL bedel ödenir. AOL kayıtlarını Halk eğitim merkezleri, Mesleki Eğitim Merkez Müdürlükleri yapmaktadır. Bunların dışında AOL kayıtlarını yapmakta olan bazı okullarda mevcut. Açık liseye kayıt için gereken belgeler nelerdir vereceğimiz linkten öğrenebilirsiniz. Ayrıca AOL resmi web sitesinden veya Halk eğitim merkezlerindende öğrenebilirsiniz. Açıköğretim lisesi ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat hizmet veren ALO 147 numaralı telefonu arayabilirsiniz.
Aşağıda ayrıca sınav tarihleri, sınav sonuçları, yeni kayıt veya kayıt yenileme gibi sürekli takip etmek zorunda olduğunuz AOL iş takvimi sayfasınında linki veriyoruz. Sık kullanılanlara eklemiz takip açısından sizin için kolaylık olacaktır.
Açıköğretim lisesi yeni kayıtlar hakkında gereken belgeler ile nasıl kayıt yaptıracağınıza dair detaylı bilgiye ulaşım adresi: http://www.aol.meb.gov.tr/sayfa_goster.asp?ID=108
Açıköğretim Lisesi kayıt tarihleri, sınav tarihleri ve sınav sonuçlarının açıklanması gibi takip edeceğiniz sayfa adresi: http://www.aol.meb.gov.tr/sayfa_goster.asp?ID=178

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder