2/19/2021

Rafet El Roman Ezo ve Kalbine Sürgün Şarkısının Sözleri

  Hiç yorum yok
Kalbine Sürgün Şarkısının Sözleri
Kalbine Sürgün Şarkısı Kime Ait ve Kalbine Sürgün Şarkısını Kim Söylüyor?

Rafet El Roman'ın seslendirdiği ve müzik listelerinin altıncı sırasında olan KALBİNE SÜRGÜN şarkısını Rafet El Roman ve Ezo düeti bu yılın müzik listesinin 1. sırasını zorlayacak gibi görünüyor. Kalbine Sürgün isimli şarkı kimi kaynağa göre Gökhan Güneş'e, kimi kaynağa görede Rafet El Roman'ın olduğu söylenmekte. Kalbine Sürgün isimli şarkının olduğu albüm bazı kaynağa göre Yadigar isimli alüm olduğu söyleniyor. Kalbine Sürgün isimli parçanın sözleri şöyle;

Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Küçücük bir kalpten sana açılan
Dünyalar kadar büyük bir ışık
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı.
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
Benim ki kalbine sürgün.

Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain.
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Sıcacık bir bakışın bana yetiyor
Dünyalar benim oluyor
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
Benim ki kalbine sürgün

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder