6/03/2013

Sevgiliyi Yemeğe Davet Mesajı, Sevgiliyi En Güzel Yemeğe Davet Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgiliyi En Güzel Yemeğe Davet Mesajları
Sevgili Öğle Yemeğine Nasıl Çağırılır? Sevgiliyi Öğle Yemeğine Çağırma Mesajları

Bazen sevgilimizi veya çok değer verdiğimiz bizim için özel bir insanı gerek öğle yemeğine gerekse akşam yemeğine nasıl çağırmalıyız diye düşünürüz. Çok orjinal sözler olmalı isteriz. Bizlerde sizin için sevgilinizi yemeğe davet etmeniz için çok güzel yemek daveti mesajları hazırladık. Umarız beğenirsiniz.

Sevgili Yemeğe Nasıl Davet Edilir?

* Seni deli gibi seven bu aşıkla öğle yemeği yermisin?

* Leyla'sız bir öğle yemeği olurmu? Mecnun Leylasını Öğle yemeğine çağırsa Leyla gelirmi acaba?

* Aşkım sensiz yediğim hiç bir lokmanın tadı yok. Benimle yemeğe gelirmisin?

* Masadaki çiçekte bende boynu bükük seni bekliyoruz. Gel sevindir bizi.

* Aşkım çok açım ama sensiz yemek yiyemem beraber yemek yiyelimmi?

* Öğle yemeğine en güzel masayı seçtim rezervasyon yaptırdım. Ama sen gelmezsen bir anlamı olmaz.

* Yarın öğle yemeği için kimseye söz verme. Çünkü öğle yemeğinde benimle olacaksın.

* Lokantada seni bekliyorum. Her zamanki masada oturuyorum. Seni karşımda görmek istiyorum. Beni şad et sevgilim başın için:)))

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder