6/12/2013

Okullar İçin Gezi Tanıtım ve Turizm Kulübü Çalışma Planları

  Hiç yorum yok
Okullar İçin Gezi Tanıtım
Okul Gezi Tanıtım ve Turizm Kulübü Yıllık Çalışma Planı

Okulların Gezi tanıtım ve turizm klübü çalışma planı indir. 2012 Gezi tanıtım ve turizm klübü çalışma pdf dosyası indir. 2013 Gezi tanıtım ve turizm klübü yılllık çalışma planları dosyası pdf kaydet.
Dosyada; Sosyal etkinlik amacı, ilkeler, esaslar, sosyal etkinlikler kurulu, Gönüllü velilerin belirlenmesi, Toplum hizmeti ve çalışma esasları, sosyal etkinlikler ile ilgili görevler,  okul müdürünün görevleri, danışman öğretmenin görevleri, sınıf öğretmenleri ile rehber öğretmenlerinin görevleri, gönüllü velilerin görevleri, öğrenci kulübünün temsilcisi görevleri,  öğrencinin görevleri, sosyal kulüp başkanının görevleri, sosyal kulüp başkan yardımcısının görevleri, sekreterin görevleri, saymanın görevleri, gezi tanıtma ve turizm kulübünün kuruluşu, gezi tanıtma ve turizm sosyal kulübünün çalışma alanları, gezi tanıtma ve turizm sosyal kulübünün tutacağı defter ve dosyalar ve diğer bütün gerekli bilgiler yer almıştır.
Aşağıda Gezi tanıtım ve turizm kulübü yıllık çalışma planlarının yer aldığı linki tıklıyarak dosyayı kaydediniz. Umarız yoğun çalışmalarınıza sizler için kolaylık sağlayarak faydalı oluruz. PDF dosyasındaki bilgilerde yer alan noktalı kısımları kendinize göre doldurunuz..!

Gezi Tanıtım ve Turizm Kulübü Yıllık Çalışma Planları Dosya İndirme sayfasına "http://www.dosyasitesi.com/download2.php?a=bf57909798cb6c3b3c4a6484043ea99c&b=099e10d9e14ca95a4e8fe3568b2c4833" adresinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder