9/09/2021

Elektronik Sigara Bağımlılık Yaparmı

  3 yorum
Elektronik Sigara
Elektronik Sigaranın İnsan Sağlığına Zararı Varmı?

Kullanımı günden güne artan elektronik sigaralar hakkında dalında uzman doktorlar tütünün yanmasıyla oluşan, kanın oksijen taşıma kapasitesini bozan karbonmonoksit ve kanserojen olan tarın bulunmadığını söylüyorlar. Elektronik sigara hakkında bir anket yapılmış olup kimi sigara tiryakilerinin elektronik sigara ile normal sigarayı bıraktığını, kimi tiryakilerinde yüzde 70-90 arasınında sigarayı azalttığı sonucu ortaya çıkmış. Elektronik sigaraya bağımlılık olasılığıda yüzde 25 ile yüzde 60 arasında olduğuda ortaya çıkmış.
Elektronik sigarada en çok rastlanan rahatsızlığın boğazda rahatsızlık ve ağız kuruluğu olduğuda tespit edilmiş.
Elektronik sigara hakkında çok daha fazla araştırma ve deneylerinde yapılması gerektiği konusunda uzmanlar aynı görüşte. Çünkü yukarıda bahsedilenler sadece ufak bir araştırmaların sonucu ortaya çıkanlardır.
Aslında günden güne artan elektronik sigaraların insan sağlığına ne kadar zararı olduğu yada olmadığı bir an önce detaylı olarak araştırılmalı. Detaylı araştırma sonucu olumlu sonuçlanırsa sigarayı bırakmak isteyipte bırakamanyar için sonuç alabilecekleri bir alet olabilir. Ha yok insan sağlığına ciddi zararları var ise o zaman sigara bırakmak için eletronik sigara kullanan onlarca tiyaki bilinçlendirilmelidir.

3 yorum :

  1. Gerçekten de elektronik sigara sigarayı bıraktırıyor ve doğru kullanım ve doğru ürün ile hem de elektronik sigarayı bırakabiliyorsunuz..nihai olarak araştırmalarım sonucunda benim kullandığım firmanın ürünleri İtalya Sağlık Bakanlığı izni ile İlaç firması tarafından üretiliyorki bu da kafamdaki bir soru işaretini rahatlıkla çözümlüyor..Ayrıca kötü bir üründen sonra kaliteli bir ürünü net olarak ta algılayabiliyorsunuz..Ben her üç haftada bir nikotin oranımı düşürerek kullanıyorum epey yol kat ettim şuan elipsc 'nin nereye bıraktığımı bile hatırlamıyorum demek ki ihtiyaç duymamışım...Sigaradan kurtulun ve sağlığınızı koruyun..

    YanıtlaSil
  2. 17 gündür elektronik sigara sayesinde sigara içmiyorum hem istedigin tür aroma seçeneği hem duman degil buhar oluşu hemde sigarayla kıyaslanamayacak kadar saglikli oluşu benim icin yeterli .400 liraya aldım su anda 190 tl param cebimde kalmis e sigara sayesinde sigaraya para vermemişim .iki ay icinde ciddi bir miktar para cebimde kalmis olacak

    YanıtlaSil
  3. arkadaslar kendinizi kandırmayın insanlarıda peki kikitlere harcadığınız para ve sonra onun İçinde bulunan coiller ne olcak sigarayı bıraktım diyosunuz hala elektronik sigara kullanımına devam sonucta nikotin alıyorsunuz.onuda bırakın ozaman gorelim

    YanıtlaSil