5/06/2013

Hediye Kartlarına Yazılacak En Güzel ve Anlamlı Anneler Günü Mesajları, Anneler Günü Ne Zaman

  Hiç yorum yok
Güzel ve Anlamlı Anneler Gününe yazılar
Anneler Gününe Özel En Güzel Anneler Günü Mesajları, Anneler Günü Hangi Gün

Çoğu insanın sadece yılda 1 kez Mayıs ayının ikinci haftasına tekabül eden günü hatırladığı en büyük manevi değer olan Anneler Gününe özel bir şeyler yazmak istedik. Annelerimiz seneden seneye hediye alarak gönlünü hoş etmek sizce az değilmi? Anneler hediye falan istemiyecek kadar evlatlarını karşılıklıksız sever. Annelerinize yakın mesafede iseniz hergün "nasılsın bugün canım annem" demek bile alınabilecek bin hediyeden çok daha fazla onları hoşnut eder. Annelerimizi incitmezsek, kırmazsak ve üzmezsek hem vijdani huzurumuz yerinde olur, hemde onları yaptığımız olumlu ve düşünceli davranışlarımızla mutlu etmiş oluruz. Anneleri olupta "acaba annemi nasıl mutlu etsem" diye düşünmek, "annem hayatta olsaydıda onu çok mutlu ederdim" diye düşünenlere göre çok şanslı olduklarını belirtmek isteriz. Annelerinizin daima kıymetini çok iyi bilin. En önemli şey kaybettiklerinin değerlerini kaybetmeden önce anlamaktır.
Anneleriniz ve Annelerimiz için yazılabilecek bütün güzel mesajlar yetersiz kalır. En güzel mesajlar ve yazılar yürekten çıkan sözlerdir. ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..!

* Duygu gözle görülür birşey olsaydı, Seni ne kadar çok sevdiğimi görebilseydin canım Annem! İyiki varsın, İyiki Annemsin! ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN!

* Ben dünyanın en şanslı evladıyım... Çünkü senin gibi çok değerli bir Annem Var! Seni çok seviyorum Anneler Günün Kutlu Olsun!

* Beni hiç kimse senin gibi sevmedi, Ben hiç kimseyi senin gibi sevmedim. Canım Annemim En Güzel ve Anlamlı Gününü Kutlarım! Seni Seviyorum Annem!

* Ben sevgiyi ilk sende tanıdım, sende öğrendim, seninle yaşadım. Ben senin sevginle büyüdüm. Bu Anlamlı Günün Kutlu Olsun benim Sevgi Dolu ANNEM!

* Hayatımdaki en mükemmel kadın olan annemin Anneler gününü kutlarım..!

* Sevgi + Şefkât + Fedakâr + Cefakâr = Annem. Anneler Günün Kutlu Olsun!

* Senenin bir günü değil, senenin her günü Kutlu ve Mutlu olsun Biricik Annem..!

* Alıştığım tek nefes, beni yatıştıran tek ses, huzuru bulduğum tek şefkât, daima tecrübesine başvurduğum tek adres. ANNEM, ANNEM, ANNEM. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN DAİMA YANIMDA OL..!

* Göğsün bizim için siperdir, üzüntümüz senin gözyaşındır, şefkât ve sevgin bizim ışığımızdır, yanımızda olman yolumuzun aydınlanmasıdır. Allah'a şükürler olsun ki bizim annemizsin. Allah'a şükürler olsun ki iyiki varsın. Hayattaki tek gerçeğim biricik annem. Anneler günün kutlu olsun..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder