2/19/2021

Yaslarım Başka Bu Şehirde

  Hiç yorum yok
Esir Esaret
İnsan Kendini Nerede Özgür Hür Hisseder?

Normal bir yaşam içinde yapılan her hareket veya söylenen her söze mutlaka bir tepki vardır. Ama bir insanın düşüncelerinin içine girilmez veya kalbinden geçenler bilinmez. Bir çok insan hatta hemen hemen her insan kendi içinde yani kalbinde özgürdür. Kimse kalbindekileri bilmediği için asla sorgulamaz sorgulayamaz. Bir kalbin içinde başka bir dünya vardır. Ve her insan kalbindeki dünyada yaşar hür, özgür ve sınırsız duygularla yaşar. Kimi istersede onuda kalbindeki dünyasında yaşatır. Herkes kendi kalbinde kendi gibi yaşar. Asla başka bir kimliğe bürünmek zorunda değildir.

BU ŞEHİR

Yaslarım başka bu şehirde
Feryadım duyulmaz kimseye
Haykırdım ismini yere göğe
Ben beni yaşarım bu şehirde

Kayıplarımı tek tek bulurum
Kimi zaman mutlu olurum
Sel misali coşar durulurum
Ben beni yaşarım bu şehirde

Tutsak değilim ben özgürüm
Sınır yok burada sınırsız hürüm
Türlü türlü sevgiyi bulurum
Ben beni yaşarım bu şehirde

Kuş olur dağlara çıkarım
Yağmur olur yere yağarım
Aşkından divane olurum
Kalp denen bu şehirde.
N.T

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder