3/22/2013

Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Mesajları

  Hiç yorum yok
sevgililerin Duygulu İyi Geceler Mesajları
Sevgiliye Söylenecek En Güzel İyi Geceler Mesajları

Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Yazıları
Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu En Orjinal İyi Geceler Facebook Mesajları
Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Twitter Mesajları
Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Telefon Mesajları

Telefonla Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler mesajları
Facebookta Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Yazıları
Twitterde Sevgiliye Tutkulu Romantik Duygulu İyi Geceler Sözleri
Sevgiliye söylenecek en güzel iyi geceler mesajları

Tüm sevenler, sevilenler, aşıklar, sevgililer için en orjinal iyi geceler mesajlarından bir kaç tanesini yayınlıyoruz. Umarız sevdiğinize ve size uygun mesajları sitemizde bulabilirsiniz. Eğer mesajları beğendiyseniz lütfen facebook ve twitterde sayfamızı paylaşın.

* Sevgilim seni düşünmekten uyuyamıyorum. Keşke yanımda olsaydın kokunla uyurdum.

* Sen aklıma gelince uyuyamıyorum demiyorum çünki hiç aklımdan çıkmıyorsun.

* Uyku nedir bilmez oldum seni tanıdığım günden bu yana.

* Ben seni görene kadar aşkı tanımamışım. Uyku neye denirdi unuttum.

* Seni gündüz görmek bana yetmiyor gece rüyamda seni görmek istiyorum ama uyuyamıyorum aşkım.

* Sevgilim Allah sana rahatlık versin. Senin rahat olduğunu bilmek beni mutlu eder.

* Uykusuzluğumun sebebi sensin. Çareside sen ol canım.

* İyi uykular canım. Gecemin ay'ı, gecemin yıldızı SEVDAM.!

* Geceleri Aya bakarak uyurum çünkü senin güzel yüzünü ben ancak orda görüyorum.

* Sana Allah rahatlık versin desem rahat olabilecekmisin? Sana iyi uykular desem uyuyabilirsen belki iyi uyursun ama uyuyabilecekmisin? Sana iyi geceler desem gecen bensiz iyi geçecekmi?

* Sen benim gözümün bebeği, Gözümün nurusun ama asla gözümün uykusu değilsin. Tatlı rüyalar gülüm.

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..! 

Böyle evlilik teklifi hiç görülmedi.. Görmek için tıklayın..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder