9/09/2021

İnanç Türkeş Özel Lisesi Sınavı ve Sınav Başvurusu

  Hiç yorum yok
İnanç Türkeş Özel Lisesi Sınav Başvurusu
İnanç Türkeş Özel Lisesi Öğrenci Başvurusu ve Başvuru Detayları

TEVİTÖL, ülkemizdeki üstün zekâ ve özel yetenekli çocuklara hizmet veriyor. Ülkemizde bu gruptaki öğrencilere, ihtiyaç duydukları özel eğitimi lise düzeyindeki yaş grubuna, karma ve yatılı olarak veren tek kurumdur. 1993 yılında, Sezai Türkeş tarafından kurulmuştur. 2001 yılından bu yana, okul eğitim-öğretim etkinliklerini Türk Eğitim Vakfı bünyesinde sürdürmektedir. Üstün zekalı, başarılı ve özel yetenekli çocukların eğitim gördüğü İnanç Türkeş Özel Lisesi TEVİTOL Gebze’de hizmet veriyor. TEVİTOL düzenlediği sınavla öğrenciler alıyor. İlköğretim 8. sınıfta okuyan öğrenciler bu sınava katılabilirler. TEVİTOL 2013-2014 öğretim yılı sınav başvuru süreci başlamış bulunmaktadır.  TEVİTÖL giriş Sınavı 28 Nisan 2013 Pazar günü yapılacaktır. İlk aşama sınavı 28 Nisan 2013 Pazar günü 19 merkezde gerçekleşecektir. Gözlem kampı ise 25 – 30 Haziran  2013 tarihleri arasında yapılacaktır. TEVİTÖL 21 Nisan 2013 Pazar günü okul kampusunda düzenleyeceği okul tanıtım toplantısı ile öğrencilere ve velilerine okul tanıtımını yapacaktır. 2012-2013 eğitim yılı giriş sınavına katılmak isteyen aday öğrencilerin ve veliler için hazırlanan tanıtım programını 21 Nisan Pazar günü okul kampüsünde gerçekleşecektir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder