2/08/2013

Gokart Sakarya'da Genç Bir Kızı Canından Etti

  Hiç yorum yok
Gokart
Gokart'a Ölen Tuğba Erdoğan

Bu akşam beni çok üzen bir haber dinledim televizyonlarda.
Üzüntümü tarif bile edemem.
Go-kart a binen gencecik bir çok feci şekilde hayatından oldu. Ailesi bu acı tablo karşısında nasıl teskin edilir bilemiyorum. Tuğba Erdoğan kızımızın ailesine tanımasak bile başsağlığı diliyoruz. İnansınlarki acılarını paylaşıyoruz.
Bir çok alışveriş merkezlerinin bahçesinde Go-kart denen şeyler var. Ve sanki masum bir eğlence aracı gibi görünür. Oysaki bu olay ile Go-kart tutkunu olan gençler ders alıp böyle eğlence araçlarına binmesinler. Aslında bu olay ile gokart denen katil eğlence araçları derhal her yerden kaldırılmalı ve yasaklanmalı. Bu benim şahsi fikrimdir.
Ben olayın videosunu koymadım. İçim çok acıyor. Görmeye bile dayanamadım çok üzgünüm. Haber 7 sitesi Tuğba Erdoğan kızımızın olay görüntülerine yer vermiş. videoyu izlemek isteyenler haber 7 sitesinden izlesin.
Sakarya'dan Tuğba Erdoğan'ın kederli ailesine başsağlığı diliyoruz..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder