9/24/2021

Favori Yarışmalardan Ben Bilmem Eşim Bilir

  Hiç yorum yok
 Ben Bilmem Eşim Bilir
En Popüler Televizyon Yarışmaları

Son zamanların en çok beğenilen ve en çok izlenen yarışmalarından ben bilmem eşim bilir yarışması ile o ses Türkiye yarışması oluyor.

Sunuculuğunu İlker Ayrık'ın yaptığı Ben Bilmem Eşim Bilir Yarışmasını hemen hemen her kesimden insan çok severek izliyor.
Bu yarışma ilk yayınlandığı zamanlarda bir iki kez izlemiştim pek hoşuma gitmemişti o nedenlede bir daha izlememiştim ama şimdi her geçen gün güzelleşti ve aartık bende izliyorum. Bazen konuştuğum kişilere tv programları hakkında soru sorduğumda ilk sırayı Acun Ilıcalı'nın sunduğu, Murat Boz, Mustafa Sandal, Hadise ve Hülya Avşar'ın jüri üyeliğini yaptığı O ses Türkiye alıyor. 2 sırayı ise İlker Ayrık'ın sunduğu Ben Bilmem Eşim Bilir Yarışması alıyor. Çoğu kişi Ben Bilmem Eşim Bilir Yarışmasının bu kadar hit olabileceğini düşünmüyordu. Ama maşallah çokta güzel hit olmayı başardı. Özelliklede yılbaşı gecesi ne yaptınız diye sorduğum her 3 kişiden biri ''Yılbaşında Ben Bilmem Eşim Biliri izledik'' diyor.
Bu kadar kısa sürede bu kadar popüler bir yarışmalar arasında 2. sıraya çıkan bir yarışma bana göre kaliteli, zevkli, eğlenceli ve başarılı bir programdır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder