9/09/2021

Açık Öğretim Fakültesi AÖF Ocak Ara Sınav Soruları Ve Cevapları

  Hiç yorum yok
Açık Öğretim Fakültesi
AÖF 5-6 Ocak Ara Sınav Soruları Neler

5 ocak ile 6 ocak tarihinde yapılan açık öğretim fakültesi ara sınavında sorulan sorular ile cevapları açıklandı. Açık Öğretim AÖF ara sınav soruları ile cevaplarına Anadolu Üniversitesi'nin resmi sitesinin Açıköğretim E-öğrenme portalından ulaşmak mümkün.

AÖF 2013 yılı sınav tarihleri şöyle:
5-6 ocak 2013 güz dönemi ara sınavı
9-10 şubat 2013 güz dönemi dönem sonu sınavı
4-5 mayıs 2013 bahar dönemi ara sınavı
1-2- haziran 2013 bahar dönemi dönem sonu sınavı.

5 ve 6 ocak tarihinde yapılan AÖF ara sınav soruları ile cevapları aşağıdaki adresten görebilirsiniz.
https://yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr/Giris.aspx?ReturnUrl=%2fPortal%2fGiris.aspx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder