11/13/2012

Adli Tıp Kurumuna Memur Alınması Başvuruları

  Hiç yorum yok
Adli Tıp Kurumu Memur Alımı
Adli tıp kurumuna 1 inşaat mühendisi, 1 makine mühendisi, 1 laborant, 1 bilgisayar mühendisi, 3 kimyager, 3 hizmetli, 4 sağlık teknikeri, 5 kimya teknikeri memur alınacak.

Adli Tıp Kurumu'na alınacak memur adaylarında aranan şartlar şöyle:
1- T.C vantadaşı olmak
2- Askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına gelmemiş olmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş ya da yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
3- 657 sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
4-  657 sayılı Kanunun değişik 48/1-A/5 bendinde sayılan suçlardan mahkûm olmamak.
5- kamu haklarından mahrum olmamak.
6- Son başvuru günü olan 30/11/2012 tarihinde 657 sayılı Kanunun 40 ıncı maddesindeki yaş şartlarını taşımak ve merkezî sınav tarihi itibariyle 35 yaşını bitirmemiş olmak.
7- Son müracaat tarihi itibariyle atanılacak kadro için gerekli öğrenim niteliğini taşıyor olmak.

Alınacak Memurların Bölümüne Göre Aranan Şartlar:
1- Kimya mühendisi kadrosunda istihdam edilebilmek için Yüksek öğretim kurumlarının kimya mühendisliği lisans programından mezun olmaları,
2- Kimyager kadrosunda istihdam edilebilmek için Yüksek öğretim kurumlarının kimya bölümü lisans programından mezun olmaları,
3- İnşaat mühendisi kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının inşaat mühendisliği lisans programından mezun olmaları,
4- Makine mühendisliği kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının makine mühendisliği lisans programından mezun olmaları,
5- Bilgisayar mühendisliği kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının bilgisayar mühendisliği lisans programından mezun olmaları,
6- Laborant kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının laboratuvar, tıbbi laboratuvar, patoloji laboratuvarı ve sağlık laboratuvarı ön lisans programlarından mezun olmaları,
7- Sağlık teknikeri kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının adli tıp teknikerliği veya otopsi yardımcılığı ön lisans programlarından mezun olmaları,
8- Kimya teknikeri kadrosunda istihdam edilebilmek için yüksek öğretim kurumlarının kimya ve kimya teknolojisi önlisans programlarından mezun olmaları,
9- Hizmetli kadrosunda istihdam edilebilmek için orta öğretim kurumlarından herhangi bir bölümünden mezun olmaları.
Detaylı Bilgiye aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
http://www.atk.gov.tr/haber12.11.html"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder